Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Litt tidlig å tenke på kanskje men... Noen som vet hvor man får tak i sånn stryke-på sak som man skriver ut i vanlig printer? Tenkte pappa skulle få t-skjorte med bilde av vesla på
Lykkekløver Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Søk på fotogaver på nettet, da får du opp masse alternativer!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Clahs Olson har det. Vi har kjøpt der selv flere ganger. Men vet at FotoKnudsen også har mange fine tilbud på slikt. Verdt å ta en itt på nettsidene deres : www.fotoknudsen.no
Lady Ivory Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hehe! Tidlig? Jeg for min del er ferdig med farsdagsgave allerede. Bestilte en fin sort kaffekopp til ham med et nydelig bilde av lillegutt med teksten "Kjempeglad i deg pappa!" Må jo være dødskoselig å ha på jobben.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Har gått glipp av noe her :-/ Når er det farsdag?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 11. november.... :-) Tror jeg i alle fall. Måtte "google" det.
Gjest Ut på tur Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Bare sjekk at det er riktig papir til den typen skriver du har... vi har laser skriver og måtte bestille fra USA for vi fikk ikke tak i her. Jeg har ødelagt en printer fordi papiret smeltet inni den... men det er bare å lese teksten på pakken og hvite hva slags printer du har så går det greit Det kan være litt klønete å stryke på første gangen så kan være greit å beregne to print.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå