Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 bare lurer-.. lenge siden jeg har vært her- er det noen av de søte, morsomme damene her i kveld?? (orker ikke legge meg enda)
Aylinah Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg er ikke så morsom,men en stor klump er jeg iallefall Har nok dessverre så tørr humor at de færreste orker å høre på meg når jeg setter i gang for fult hehe
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 apropos tørr humor- Vi hadde en lærer i norsk på videregående som var så tørr ¨så vi hadde med oss vekkerklokke i timene hans.. Dessuten hadde han dilla på "overhead" og viste ALT på denne. Vi ble tilslutt lei hele tørrpinnen, vi- så en morgen satte vi et glass vann på overheaden i håp om at han skulle ta hintet.. Da sa tørpinnen: "man kan ikke ha vann på overhead'en- for da virker den ikkje" *gjeeesp*
Aylinah Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Uff,ja han var da jaggu tørr å....det var egentlig i overkant av lovlig tørt *flire* Mye rare folk gitt,hehe......Men,det er jo god underholdning da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå