Labambie Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Dette fordi jeg har kjent bevegelser der inne noen uker allerede,men det siste døgnet har det vært helt rolig. Har liksom blitt roligere og roligere siden helga. Jeg er 18 uker i dag. Fikk gubben til å ringe dit,å spørre om vi kunne ta oss en tur. Fikk ei kjempekoselig dame,som tok oss med inn på rommet og satte på UL maskina. Inni der fikk vi se en sprell levende og veldig aktiv baby. Den hikka visst til og med i starten. Hu sa at grunnen til at jeg ikke kjente noen bevegelser brått,kan være fordi den har snudd seg. Hu viste oss godt alt sammen der inne. 4 hjertekammere,ett sterkt hjerte. Hjernen var bra, den hadde alle lemmer. Hun sa også at baby hadde nok fostervann og at morkaka så bra ut. Hu synes ikke at jeg var hysterisk (som jeg selv følte det) men at det var viktig å lytte til de signalene kroppen ga! Jeg sa også at jeg hadde lest så mange triste historier her inne. Da ser hun på meg,blir litt streng og sier: Ingen gravide bør være der inne. Hehe! Men blir her en stund til jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg fikk samme beskjed fra jordmora... ikke bra å være her inne.. for mange "gode råd " etc og gode grobunner til bekymring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå