Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Tror ikke det finnes lenger, den bli innbakt i kontantstøtten.
goldie Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Å? På NAV sine sider stå det under rehabiliteringspenger at en får småbarnstillegg...
Kamomille Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 man mottar barnetillegg dersom man går på f.eks rehab eller tidsbegrenes uførestønad. Vanlig småbanstillegg er innbakt i kontantstøtten:)
goldie Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Å? Det var ikke rare greiene.
kroi Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Jeg tror det kommer an på familiens totale inntekt. Min mann fikk vedtak på kr. 0 (null) i småbarnstillegg, pga at jeg tjener for mye (sykepleielønn burde ikke være for mye i den sammenhengen spør du meg).
Kamomille Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Det stemmer ikke!! "Til medlem som mottar rehabiliteringspenger, og som forsørger barn, ytes barnetillegg med 27 kroner pr. dag for hvert barn for fem dager i uka." Folketrygdloven § 10-10
goldie Skrevet 5. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2007 Og det småbarnstillegget er altså utenom det 66 prosent av inntekten du har hatt?
Kamomille Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 ja, det kommer i tillegg. Det er ikke SMÅBARNSTILLEGGET (dette er innbakt i kontantstøtten) Men barnetillegg........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå