Har byttet nick ! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jenta mi blir ett år i morgen, og det skal feires i helgen. Men vi ønsker jo å gjøre noe koselig i morgen også! Hun holder på med innkjøring i barnehagen, så vi må være der på dagen, men tenkte pizza restaurant eller noe på ettermiddagen (hun elsker pizza!). Tror dere det kan være noe koselig for en 1 åring? Eller har dere andre forslag? Er hoppeloppeland noe for så små?
Dotten Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Vi hadde bare familieselskap på dagen hennes vi da. Men, siden snuppa di elsker pizza, må jo pizza være en toppers bursdagsrett i hvert fall! Går hun?? I så fall kan sikkert HoppeLoppeLand e.l. være kult. Hun er kanskje litt liten, men noe der må jo være gøy. Har ikke vært der selv, men vet at ChildPlanet er noe alla, og snuppa mi koste seg der da hun var ca 18 mnd.... Ellers er hun jo "bare" 1 år, og forstår jo ikke så mye enda, så feiringen blir vel kanskje mest for deres egen samvittighetsskyld??? Kos dere uansett! Og grattis med 1-åringen på forskudd Stoooor jente!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ååå så kos med eårsdag da grattis så mye på forskudd! Tuppa her i huset elsker lekeland og har gjort det siden vi var der første gang når hun var 10 mnd, Hvor i landet bor dere hen da?
Har byttet nick ! Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Vi bor i osloområdet, så har jo både hoppeloppeland og childplanet i nærheten. Hun går selv, menblir jo noen knall og fall i løpet av en dag.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vi synes det er kjempe fint på child planet de har kjempe god mat også, og ikke for stort for sånne små. Hvis ikke så er det jo ganske fin barneavdeling på peppes på aker brygge også Eller mecca!
Har byttet nick ! Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Å har de barneavdeling på peppes på aker brygge? da tror jeg vi drar dit først jeg! Er jo ikke sikkert hun orker noe mer enn å spise heller, hun er ganke sliten etter disse to dagene i barnehagen stakkars Takk for tips!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Ja den er kjempe fin stort fly som barna kan leke i med sklie o.l.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 på morgenen når hun våknet var jeg veeeldig og "markerte" at dette var en spesiell dag, (jeg var sikkert aldeles aldeles smørblid)) fant frem gaven fra meg, og noen andre gaver, vi blåste opp ballonger og stoorkoste oss på mårrakvisten der:) spiste frokost og tok det ganske medro... hadde lite lite selskap seinere på dagen:)) ååååååååå så søt hun var(har bilde fra da hun åpnet gaven fra meg som var dukkevogn--- hun ble såååååååååå glad!!!) får klump i halsen av å se på de bildene:)))
Har byttet nick ! Skrevet 4. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2007 åååå...det hørtes koselig ut...Men jeg jobber i natt jeg, og er ikke hjemme før de har dratt i barnehagen! Hadde hun ikke hatt tilvending i barnehagen denne uka, skulle hun få kost seg lenge hjemme med oss. Vi må spare pakkene til etterpå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå