Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 hva har deres menn handla?? min har vært med på de helt store tingene ETTER at jeg har valgt dem ut og analysert ting og tang.. ( så han har sikkert brukt 15 min i babybutikker ) Ellers har han ikke handla en sokk en gang :-( Tenker ikke på det økonomiske men bare interessen... Bare at han ikke har brukt 1 minutt på 7,5 mnd på NOE som helst til ungen vår.. Jeg bruker jo all min tid for å få tak i det rette og det beste og blir lei meg når han ikke kan bruke ett sekund på barnet vårt uten at jeg "tvinger" han...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Beklager, men det er heeelt normalt...
Isilra Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Her har han vært med et par ganger og kjøpt noe barneklær. Det synes han og er litt stas Ellers har han vel ikke handlet noe.. Barnevogn og sånt tok jeg helt styring over.. hehe Men tror som anonym over her sier at det er ganske normalt.. Husk at det ikke er de materialistiske tingene som er viktig, men selve babyen
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Uff er litt kjedelig kan eg tenke meg.. Jeg har vært veldig heldig og har hatt en som er intr i alt som babyen vår skal ha.. Forrige tirsdag var vi ute hele dagen og bare på babybutikker for å bestemme oss for seng og stellebord osv osv.. Barnevognen og alt har han vært med på å bestemme og kjøpe.. Han syntes det er kjempe artig og kjøpe klær og sånt og han syntes til og med det var kjekt å handle kluter og helsetepper og sånt.. Føler jeg er utrolig heldig for har hørt om flere som har det som deg så jeg setter veldig stor pris på min samboer og kommende pappaen.. Er stolt av han=)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg har det akkurat på samme måten som HI her... Kun 3 uker igjen, men han har ikke brukt et minutt lenger på NOE til babyen!! Han fikk spørsmål fra søsteren om hvilken farge vi hadde kjøpt på hentesettet, i håp om å lure ut av han hva kjønnet er... Men han forstod jo ikke det.. Hentesett??? Hva er det??? HALLO..... Blir litt frustrert ja!!! Har barn med xen oxo, og han var stikk motsatt. Var med på alt som skulle handles inn, kun det beste var godt nok. Handlet masse på egen hånd oxo han... Så de er forskjellige ja... Men kunne tenkt meg han viste litt mer interesse. Føler han bare jatter med når jeg spør om noe... Har ingen egne meninger om noe til og angående babyen...
Kjukka Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Det er jo ikke så veldig rart at mannen din ikke er like interessert i babyen som du er, han har jo ikke ett forhold til den enda... Iallefall ikke på samme måte som vi mødre har. Ta det med ro, og vent til du har født, det ordner seg nok Og ja, jeg har det akkurat likt, og jeg kjenner jeg blir irritert til tider...
Tussa og Sofie Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Helt likt hos meg også, han er ikke uinteressert i babyen, gleder seg masse til hun kommer, men er ikke så opptatt av å handle klær utstyr osv. Vi har kjøpt noe sammen og noe har han selv foreslått når vi tilfeldigvis har vært ute. Men han styrer ikke like mye som meg nei, og det tror jeg er helt naturlig, og jeg synes det er helt greit. (for da får jeg de tingene jeg vil, hehe!!) Han skjønner nok at jeg koser meg enormt mye med å fikse og ordne og holder seg litt i bakgrunnen og sier ifra om det er noe han ønsker å ha en finger med i spillet på. F.eks fargen på rommet har han bestemt og hvilken taklampe vi skal ha på barnerommet ;o)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Menn og kvinner tenker og er skapt ulikt. Prøv å forstå mannen heller. Det er oppskrifta på et bra forhold. Mars og venus.....
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Tror senere at du vil være glad for det. Her har mannen vært med å kjøpe bilsete og barnevogn. Han har fått lov til å hjelpe til å plukke ut et par sparkebukser, ellers liker jeg å bestemme sånne ting selv. Han har innfunnet seg med at det er sånn det er stakkar:) Prøver å være diplomatisk så han ikke skal føle seg helt overkjørt. Ikke vær lei deg for at han virker lite interessert. Gutter er bare ikke like opptatt av sånne ting som det vi er.
mamamaria Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Ikke noe uvanlig det da. De fleste menn liker ikke å shoppe i det hele tatt, og i tillegg tror jeg vi mødre automatisk liker å få bestemme litt når det gjelder hva babyene våres skal ha, så guttene gir vel gjerne fra seg det ansvaret da. Jeg har også kjøpt inn alt uten mannen, han er ikke så opptatt av hva slags vogn eller hvilken farge på dynetrekk, og det er nokså vanlig altså. Men, nå er den nydelige lille jenta vår født og han er helt i hundre... det er datteren sin han er opptatt av, ikke utstyret! Men litt vanskelig også for mannen å få samme forhold til babyen før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå