Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Sloggyqueen:-) Når skulle du møte meg i morgen sa du? Jeg skal besøke RundLurt i morra, da jeg har avtalt å møte henne på Skalltoppen:-) Kommer du?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Var ikke d i 14 tia......? Jepp kommer jeg vøttu. RundLurt sendte meg meld i morges, møtes på parkeringa v Skalltoppen vi da. Gidder ikke å gå opp alene )
ragna Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 HVA????? din utro lille jævel! trekker bort alle utsagn om bamsefar i lia med øyeblikkelig virkning. hmm, kan jeg få være med? *vifter med innbilte vipper*
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Skal dere på date med Dr.Yppert?åååå lite missunnelig jeg da, fortell senere jhvordan det gikk
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jada ragna...jo flere jo bedre. Sitte på med meg du da ) Må del på godene vøttu...hehe
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 No ha æ sjækka karte, å kjæm å snoke på dåkk, på Skalltoppen, åsså ska æ seinnj innj bilda t se å hør, næmmmmmli!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Hehehe...du, fixe nån scena så får æ nån prosænta....ok?!!
ragna Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 toppers den der må beregne litt kjøretid for å hente meg, hopp i bilen! jeg mekker karsk ;D
RundLurt? Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Æ SKA HA YPPERTEN FOR MÆ SJØL, BARE SÅ D E SAGT! Æ DELE IKKE MED NÅN!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Jasså???? Late kjærringer...:-) Mens jeg har sitte på ei hytte ved wullusjøen å tvinnet tommeltotter, så har dere altså sittet her inne å diskutert meg og hvem som skal pøvekjøre meg først. Det endte som vanlig med at jeg gikk inn i skogen plukket tyttebær.... selv om jeg simpelthen HATER tyttebær:-) Neste gang skal jeg personlig komme å slepe dere alle sammen opp på skalltoppen... bare så det er sagt:-)
mammatilpia Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Hei Rundlurt. IKKE e itt trøndersk da sjø!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 ho skooilla hatt lett pryl, den mærra:-)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 Dein itt den. Hilsen trønderpolitiet
RundLurt? Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Da må trønderpoletie ta søæ ein tur ruindt omkring, for æ sei like godt ikke som itj næmli! Hilsen trøndersjæfen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå