Gå til innhold

O'store Ræva.... min elskede........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sloggyqueen:-) Når skulle du møte meg i morgen sa du? Jeg skal besøke RundLurt i morra, da jeg har avtalt å møte henne på Skalltoppen:-) Kommer du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var ikke d i 14 tia......? Jepp kommer jeg vøttu. RundLurt sendte meg meld i morges, møtes på parkeringa v Skalltoppen vi da. Gidder ikke å gå opp alene :))

Skrevet

HVA????? din utro lille jævel! trekker bort alle utsagn om bamsefar i lia med øyeblikkelig virkning.

hmm, kan jeg få være med? *vifter med innbilte vipper*

Skrevet

Skal dere på date med Dr.Yppert?åååå lite missunnelig jeg da, fortell senere jhvordan det gikk

Skrevet

Jada ragna...jo flere jo bedre. Sitte på med meg du da :)) Må del på godene vøttu...hehe

Skrevet

No ha æ sjækka karte, å kjæm å snoke på dåkk, på Skalltoppen, åsså ska æ seinnj innj bilda t se å hør, næmmmmmli!

Skrevet

Hehehe...du, fixe nån scena så får æ nån prosænta....ok?!!

Skrevet

toppers den der ;) må beregne litt kjøretid for å hente meg, hopp i bilen! jeg mekker karsk ;D

Skrevet

Æ SKA HA YPPERTEN FOR MÆ SJØL, BARE SÅ D E SAGT!

Æ DELE IKKE MED NÅN!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jasså???? Late kjærringer...:-) Mens jeg har sitte på ei hytte ved wullusjøen å tvinnet tommeltotter, så har dere altså sittet her inne å diskutert meg og hvem som skal pøvekjøre meg først. Det endte som vanlig med at jeg gikk inn i skogen plukket tyttebær.... selv om jeg simpelthen HATER tyttebær:-) Neste gang skal jeg personlig komme å slepe dere alle sammen opp på skalltoppen... bare så det er sagt:-)

Skrevet

Hei Rundlurt.

IKKE e itt trøndersk da sjø!

Skrevet

ho skooilla hatt lett pryl, den mærra:-)

Skrevet

Dein itt den.

Hilsen trønderpolitiet

Skrevet

Da må trønderpoletie ta søæ ein tur ruindt omkring, for æ sei like godt ikke som itj næmli!

Hilsen trøndersjæfen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...