Gå til innhold

Å treffa folk ein har møtt på nett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit detta, så eg vil vera anonym. Difor gjer eg og om målforma mi.

Eg har truffe ein kall på ei side. Lat oss kalla sida for blunk, atter ein gong for å anonymisera.

Denne kallen er tydeleg populær. Han har kompisar og venninner. Det ser eg som eit godt teikn. Men det tykkjast meg at han kanskje er noko av ein skrythals. Han har gitt meg rause tilbod om prøvespeling, ettarsom han driv eit castingselskap. Han er og yrkesfotograf med kontaktar i den såkalla glamourbransjen.

Men av andre har eg høyrt at han køyrer bodbil og går med hol i kleda, har eit usunt forhold til næring og ei ikkje heilt tilfredsstillande personleg hygiene.

Eg har ikkje lyst til å treffa han, og eg vågar ikkje å seie noko til han anna enn at eg ikkje vil. Men kva med dei andre jentene? Eg tykkjer han verkar som ein gammal gris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaaaaa. Flørt i vei da vel. Den som intet våger intet vinner. Ta skjeen i eiga hand men held oss uppdatert!

Skrevet

Stem treff med ham, gjem deg i kulissene og om han er alt det som de andre forteller (en uhygienisk løgner) så er det jo bare å liste stille derifra. ;o))

Skrevet

Du er inne på noko her Cat.68. Som du skjønar er eg ikkje utan skepsis. Sant å seie har eg ikkje særleg trong til flørt heller. Men eg vert nyfiken. Undrast meg: kva kan dette vera for ei skapning?

Bileta hans på blunk ser ikkje ut til å vera av fotografkvalitet, og på det eine av omlag tretti sjølvportrett har han fjerna raude auge og erstatta med firkant. Det ser altså ut som om han har sett for mykkje på fjernsynet. Heime sa dei vaksne alltid at ein ikkje måtte sjå for lenge på fjernsyn, av då at pupillane vart firkanta.

Skrevet

Merkelig hvor mange jughanser det er på nett..

Jeg har også vært borti en som var proff fotograf og ville ha meg i "stallen" sin :s

Skrevet

ingen som møter folk fra nett her?

Skrevet

Jau,jau,men ikkje sånne som hovudinnleggaren snakkar om.

Ein har då litt vett inni hovudet sitt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...