Gå til innhold

Oslo og omegn damer - nytt treff 14.09. kl.12.00

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ble enige om å ha et nytt treff, men er usikker på om noen påtok seg ansvar for koordinering.

Og treffet bør jo ikke gå i vasken pga manglende koordinering.

Noen nevnte et sted som Wonderboys mamma hadde, og som jeg oppfattet vi var enige om, men hva heter stedet?

Jeg kan ordne med bestilling etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og takk for sist

Stedet heter Far Coast i Bokstadveien på Majorstua. Har fine sofaer innerst samt ok stellerom.

Jeg melder meg og Kristian på med det samme

Skrevet

Hei til dere,

og takk for sist for hyggelig treff.

Jeg skulle kontakte Far Coast, men så fant jeg ut at de har verken fullstendig hjemmeside eller registrert telefonnummer. Planen om å reise ditt i dag ble ødelagt pga sterk forkjølelse.

Jeg komme tilbake med informasjon så snart jeg har vært der!

God natt alle sammen!

Skrevet

Victor og jeg er med!

Passer fint med en tur til Bogstadveien, så kan jeg stikke innom Zara først også. Lenge siden jeg har vært der nå!

Da ser vel listen foreløpig slik ut:

Lunas gutt

Wonderboy og mamma

Berlin

Maggi

Vi ses: )

Skrevet

Denne gangen satser Lille M og jeg på å bli med:

Lunas gutt

Wonderboy og mamma

Berlin

Maggi

coscos

Fint om noen kan få tak i fullstendig adresse.

Sees neste uke!

Skrevet

Hei! Var så vidt inne å så på linken. Ser ut til å ha fått god kritikk, men virker som et veldig lite sted, så er det plass til å ta med alle barnevognene inn? Vi begynner å bli så mange, så trenger et sted med stor plass. Jeg er ikke komfortabel med å la lillegutt ligge ute alene (dersom han mot formodning sover...).

Skrevet

Vi blir også med.

Lunas gutt

Wonderboy og mamma

Berlin

Maggi

coscos

Lima

Ser frem til å møte dere.

Skrevet

Takk for sist :-)!

Åsmund og jeg kommer selvfølgelig!

Når det gjelder størrelsen på Far Coast, så er det faktisk ganske stort der. Jeg tror vi skal lete lenge etter ett sted som kan huse 12-13 barnevogner inne samtidig...

Jeg har vært der ett par ganger etter at det ble nytt. De har nydelig kaffe, Cola-produkter og ciabattaer med ymse pålegg. Ikke veldig avansert, men det ligger rett ved Zara :-D. Og de godtar som sagt barnevogner.

Da jeg var der sist var det 6 barnevogner på det meste. Det vi kan gjøre er jo å la de vognene med sovende babyer i stå inne, så triller vi vognene ut når de er våkne. Og det er store gode sofaer som barna kan ligge på :-).

Uansett; Jeg gleder meg!

Skrevet

Jeg er fremdeles ikke komfortabel med å la vognen stå ute av synsrekkevidde, men dersom det er plass til så mange vogner inne, så høres det jo greit ut :-)

Skrevet

Hei til alle,

da har jeg vært i Far Coast i dag. Det er virkelig romslig med plass der og flere hadde barnevogn med seg inne. Og jeg spurte om man kunne reserve sofaene til neste fredag (det er jo fint, hvis vi alle kan sitte sammen). De har ikke særlig gode rutiner på dette siden det er av en type enkelt cafe. Men, hvis jeg ringe neste torsdag, så skal de gjøre dette.

Skrevet

jeg glemte som vanlig å kopiere lista.. ;-)

Lunas gutt

Wonderboy og mamma

Berlin

Maggi

coscos

Lima

Enestående

Skrevet

Så bra at det ble en fredag! Onsdag ble plutselig en dårlig dag for meg og Harald. Men fredag 14. kommer vi og gleder oss til å se dere igjen :-)

Lunas gutt

Wonderboy og mamma

Berlin

Maggi

coscos

Lima

Enestående

Cathrine

Skrevet

Julie og jeg kommer:) Gleder meg til å treffe dere igjen.

Lunas gutt

Wonderboy og mamma

Berlin

Maggi

coscos

Enestående

Cathrine

Mirte

Skrevet

Hei alle sammen og takk for sist!! Vi hadde d kjempekoselig som vanlig. Jeg skal kanskje på kickoff med jobb på fredag så jeg er litt usikker på om vi kommer. Setter oss opp likevel.

Lunas gutt

Wonderboy og mamma

Berlin

Maggi

coscos

Enestående

Cathrine

Mirte

Lilleprins og mamma?

Skrevet

Hei til alle,

da ha jeg fått reservert et sofahjørnet til oss (Din Baby) fra kl. 12 i morgen. Selv om cafeen er ganske stor, har de ikke mange sitteplasser inne. Kan være litt kjølig å sitte ute.

Denne gangen har jeg besøk fra en tysk venninne som vil bli med. Hvis jeg skal først til yoga-kurs kommer vi rundt kl. 12.30.

Gleder meg å se dere i morgen:)

Skrevet

God kveld:)

Jeg har en "moden" nabo med en liten sønn som gjerne vil treffe dere, så jeg sa at hun kunne bli med å hilse på dere.

Ses i morgen:)

Skrevet

God morgen! Lille M er blitt så forkjøla, stakkar. Nesa renner hele tiden og han er ganske irritabel (forklarer kanskje hvorfor han har sovet så dårlig på nettene). Jeg må dog på jobben en liten tur, så jeg stikker kanskje innom dere for å si hei (lenge siden sist vi har vært med), ser an formen hans, samt har ikke lyst til å smitte deres små. Uansett, får dere kose dere og ha en fin helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...