Pandura Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Ville bare melde at vi fikk jenta vår 13.august! Fødselen gikk kjempefint og raskt, og jenta er nydelig. Hun heter Liv, veide 3388g, var 50 cm lang og 36 cm i hodeomkrets. Vil ønske alle dere gamle kjente og alle andre alt godt på veien mot full klaff med prosjekt BABY. Mange gode hilsner fra
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer så mye Pandura ) Dette var hyggelige nyheter Så flott ei lita jente! Fiiiint namn Nå må du kooose deg masse videre. Snakkes Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer Pandura ! Nydelig navn dere har valgt ) Nyt spedbarnstiden og hverdagen med den lille jenta )
Dotten Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Så koselig Gratulerer sååååå masse! Kos deg med tulla!
atpåklatt08? Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 gratulerer-dere får kose derte videre
bente69;) Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Gratulerer all mass, så klart jeg husker deg:) Jeg har jo grodd fast her, er flere som har fødd mens jeg har strandet her på over 35 og prøver. Kos deg masse mye, før du vet ordet er baby'n blitt stooooor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå