Gå til innhold

Hva heter barnet/barna dine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det har vært oppe før, men tar opp igjen tråden likevel :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva heter dine da;)?

 

Mvh

Skrevet

Du burde kanskje starta med dine egne?

 

Sigrid Oline

Skrevet

Hannah Aurora og Emma Karoline heiter gulla mine :D

 

Kanskje litt dumt å starte på skravle, sidan ein ikkje kan vere anonyme her..

Skrevet

Mathias og Andreas heter mine søte små:)

Skrevet

Å være anonym er vel først og fremst et must for de som har noe å skjule... :-)

Skrevet

Martine og Petter

Skrevet

Sønnen min heter Ricky

Skrevet

Viljar heter gutten vår.

Skrevet

Ungane mine heter Marcus og Marlin og en englegutt som heter Andreas:)))

Skrevet

Sebastian og Oliver :o)

Skrevet

Kaja Aimí heter min lille skjønnhet:)

Skrevet

Siv Anita, Sverre og Emma. + stedatter Lena

Skrevet

Thea =)

Skrevet

Mange fine navn, og nesten ikkje .nokon like.

 

Fleire?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...