Karoline's*mamma Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Vet det har vært oppe før, men tar opp igjen tråden likevel
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hva heter dine da;)? Mvh
kroi Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Du burde kanskje starta med dine egne? Sigrid Oline
Karoline's*mamma Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Hannah Aurora og Emma Karoline heiter gulla mine Kanskje litt dumt å starte på skravle, sidan ein ikkje kan vere anonyme her..
Mathias&Andreas sin mamma:) Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Mathias og Andreas heter mine søte små
kroi Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Å være anonym er vel først og fremst et must for de som har noe å skjule... :-)
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Martine og Petter
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Ungane mine heter Marcus og Marlin og en englegutt som heter Andreas:)))
annka82-har 3 nydelie gutta:) Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Sebastian og Oliver )
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 4. september 2007 #22 Skrevet 4. september 2007 Kaja Aimí heter min lille skjønnhet:)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 4. september 2007 #23 Skrevet 4. september 2007 Siv Anita, Sverre og Emma. + stedatter Lena
Karoline's*mamma Skrevet 5. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 5. september 2007 Mange fine navn, og nesten ikkje .nokon like. Fleire?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå