Gjest thricane Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 regner med å kjøpe trolldressen i år også, var veldig fornøyd i fjor. så tenkte da at jeg skulle kjøpe med lue og votter i samme. men neida, strl er jo litt små da. blir nok litt knapp andre luer som varmer store hoder på små barn om vinteren? han har hodet som en voksen person, dvs 55-56 cm?
Expat Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hva med de ulluene nøstebarn har, de i saueskinn?
så var vi 4 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Kivat har veldig fine luer. varme og gode, men de koster en del.
Expat Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Dessuten har janus hjelmluer for store og små! Akkurat samme modellen.
Gjest thricane Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 det gjør i grunnen troll og, er ikke det det står på. med en unge som har vært mye syk, så får det heller gå noen ekstra lapper. hvor får jeg kjøpt disse?
Gjest thricane Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 ulluene til nøstebarn og janus, er det bare ull, eller har de modeller som er vanntette/vindtette? av slike hjelmluer
prematura har tre små Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Reima har hjelm-luer som er vind- og vanntette. Finnes i to utgaver, en til vår/høst og en til vinter. De går helt opp til str 58.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Vet akkurat hva du snakker om ja! Har en sønn på 2,5år, som bruker 56 i lue! Kjøpte ei "høst" lue på H&M nå, og måtte ha str 116/122 (
så var vi 4 Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 jeg vet reflexbutikkene selger kivat iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå