Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gjør!! har fått to runder med spørreskjema så langt, sambo er også med..

Skrevet

er også med men jeg syns det er ganske mange spørsmål i de heftene de sender oss hehe..

trodde det var et spørreskjema jeg...men det kommer jo helte tiden hehe---

Skrevet

vi er og med:)

skal og være med på den sparke greia:)

Skrevet

Hvordan er det man har blitt med der da? Blir man spurt eller melder man seg på?

Skrevet

Fikk (første) skjemaet på mandag og har fylt det ut - samboer'n fylte det ut idag morges... hellandussen så søt han var når han fylte ut, tittet litt på omslagsarket "Til far" og så ganske fornøyd ut (eller så kanskje jeg tillegger ham MINE følelser - han er ganske jordnær).

Uansett - vi er med. Syns det er viktig forskning!

Skrevet

Jeg er med, men mannen min ville ikke da han så at det måtte en blodprøve til. Han hater nåler og sprøyter........... Så da vi var på UL og de skulle ta en blodprøve av meg, og stakkars sykepleieren måtte stikke 4 ganger før hun fikk blod så trakk han seg.........

Skrevet

Vi er med :o) Men har bare fått det ene skjemaet før ultralyden så langt....men det er flere i vente skjønner jeg. Er veldig mange spørsmål da...men faktisk greit å få tenkt gjennom ting og tang også.

:o)

Skrevet

Vi er med.Fikk første skjema i posten rett etter 1.gangskontrollen :)

Skrevet

vet ikke om jeg skal bli med, hva er det du må gjøre sånn utenom å svare på mange spm? har ikke undersøkt det selv ennå, fikk beskjed om å ta svar med på UL neste uke, så har tenkt å kikke på det frem til da..

Skrevet

Vi er med begge to! Viktig forskning som kanskje kan gagne våre barn eller barnebarn en gang?! :)

Skrevet

Vi er ikke med. Orket ikke tanken p alt vi må utfylle...og lenge etter at barnet er født. Synd men sant!

Skrevet

Vi er med :)

Super kjekt at en kan fylle ut på nettet :D

Skrevet

Er ikke med..Ikke så glad i sånne undersøkelser med maaaasse spørsmål. Har litt dårlig samvittighet for det, men det er jo frivillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...