Gå til innhold

sambo prøvde å ha analsex med meg... endte i...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tårer hos meg. jeg har sagt mange ganger at jeg ikke vil, det gjør så vondt. men tenkte jeg skulle prøve en siste gang. hadde glidemiddel så da tenkte jeg at det sikkert gikk greit. (skulle bruke dildo, der)men med en gang han begynte å prøve, taklet jeg det bare ikke. var ikke særlig vondt da, men jeg knakk fulstendig.

jeg må seriøst slutte å gå med på ting jeg egentlig ikke vil, bare fordi jeg er redd han skal gå fra meg pga dårlig sex.

vi snakket heldigvis om det etter på. han sa det at det var ikke fordi han ville, han trodde/håpte det kanskje ville gi meg mer nytelse og tilfredstillese.

det tilfredstilte ikke noe hos ham hvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og det er derfor komunikasjon med partner er så viktig!!! jeg trodde, at du trodde at vi kaskje trodde , at du hadde lyst til.. osv..

si i fra hva du liker og ikke liker, fortell hva som tenner deg, og spørr hva som tenner partneren din.. slik for man god sex av :o)

Skrevet

enig med firefly, kommunikasjon er løsningen på god sex! jeg har en elsker som gjerne vil ha analsex, men jeg har noen dårlige erfaringer med det så orker ikke tanken på det. og det har jeg sagt så han respekterer det. det jeg heller liker er å få en finger eller to i rumpa når han slikker meg eller puler meg, og det er et greit kompromiss for han og ;)

lykke til og si hva du liker og ikke liker, menn er desverre ikke tankelesere ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...