Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Ikke veldig fan av å kjøre inni Oslo, så vil slippe mest mulig.. Hver er nærmest og lettest å komme til?
~sjiraff~ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Kommer du med E6 sørfra så er Furuseth enkelst, kjører du E18 (mosseveien) så er Slependen enklest sånn trafikkmessig. Jeg liker meg best på Furuseth, men det er sikkert bare fordi jeg har vært der mest. De har jo uansett stort sett det samme. Er du på utkikk etter noe spesielt så sjekk hjemmesiden til ikea først, kanskje det du leter etter kun finnes på et av varehusene?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Skal bare titte seh.. Jeg skal kjøre, og vil da kjøre dit hvor jeg slipper mest mulig trafikk og vanskelig å finne frem..
~sjiraff~ Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Er vel som regel mer Trafikkert E18 utover mot Asker enn E6 mot Kløfta, så da hadde jeg nok gått for Furuseth.
mumbo Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Den på Furuset har mye mindre kø og kaos også, i tillegg til at den sikkert er enklere å kjøre til når du kommer østfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå