Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 kjenner noen folk her inne,så derfor vil jeg gjerne være anonym denne gang. jeg lurer på noen ting,så jeg håper dere kan svare på om hva dere tror det er.. symptomer:venstre pupp er skikkelig øm/"vond",litt rar i magen,mere trøtt(hele dagen),fryser forferdelig bare om kveldene. er ikke inne på hvordan min syklus er,tok ut spiralen forrige måned(da mente hun legen som tok den ut at jeg hadde nettopp hatt mensen),hadde sex på torsdag forrige uke,begynte å blø i går(vet ikke om det er mensen eller ikke). var syk for 1 uke siden(influensa),så vet ikke om det kan være noe som "henger" igjen.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Gjør det selv og slutt med den der gnålinga med at vi skal legge ut idiotiske innlegg på andre forum:-)
IBO<3 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Dette er hva jeg kaller for innbiltsvangerskap... synes i grunnen det er merkelig at det ikke finnes et slikt forum her, forumet: innbilt svangerskap...Da de fleste her tror de blir gravide og kjenner symptomene på svangerskap bare ved å se en svett pung!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Mulig det er ei hormonforstyrra tullemus, som ringer ned helsepersonell til alle døgnets tider for å få svar på disse syke spørsmålene hun stiller i øst og vest! Det morsomme er at nå løper "Anonyme Dolly" inn til modde og sladrer om hvor fæle vi på kranglesiden er, bare for at vi ikke giddet å legge denne møkka over på et annet forum:-)
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 æ har lagt d ut på bli gravid nu....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hør her Narvikjenta som ble nyp...... i mai en ganng.. kan ikke du gå tilbake på skravlesiden.. du forpester kranglesiden med den evindelige diltinga etter anonyme feigfitter som spør om alle de syke spørsmålene*:-)
IBO<3 Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Nnnnaarvik jento, har du ikkje nokk me å vaska pesslaken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå