Gå til innhold

når begynner fosteret å sparke??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt var dere på vei da dere kjente de første sparkene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var faktisk bare 14 uker! Det er veldig tidlig, spesielt siden det er førstemann og morkaka er foran...! Men MORO er det :)

Skrevet

Hei. igår natt kjente jeg sparet til den lille bebisen min kjempe godt. Låg å kjente på magen, plutselig var det full aktivitet inne ider, var så sterke spark at eg kjente det godt på utsida, så jeg sa til sambo om han ville kjenne det sparke måtte han kjenne på magen min. Heldigvis kjente han det like godt som meg ;.) Jeg er førstegangs, og 19uker i morgen.

Skrevet

Jeg er 16+5 og har ikke kjent noe ennå - tror jeg.. har kjent "noe" men vet ikke helt hva det er.

Syns godt at lille sprell kan sparke litt kraftig sånn at jeg vet at h*n er der - drittunge >:-(

Jaja... det kommer vel

Skrevet

Kjente "spark" i uke 20 med førstemann. Er i uke 14 nå, og har ingen forventning om å kjenne noe ennå;-)

Skrevet

kjenet det helt tydelig i uke 20.

har morkaka på framsia:)

Skrevet

første gang er det jo logisk nok umulig og vite hva "liv" er. mangen kjenner så godt etter at både luft og alt mulig annet som skjer i magen regnes som bebiliv :P

første gang jeg var gravid kjente jeg d ikke før i uke 24, men da var d ikke tvil, nesten som et lite støt på innsiden av magen. det er d som er orntlige spark

de to siste gangene har jeg kjent liv veldig tidlig- fra uke 12, men det er bare fordi jeg vet nøyaktig hva som er hva. hva som er "mine" ting og hva som er at bebien flyter rundt.du kan ikke kjenne bebispark i uke 14 f eks

denne gang ligger morkaka foran på magen og derfor er d såvidt jeg har bynnt å kjenne spark nå i uke 21, men har somsagt kjent liv siden uke 12.

veeeldig forskjellig

mye av d en kjenner etter liv 1. gang er luft og ønsketenking :P hehe bare gled deg du er ikke i tvil når den lille kommer med et orntlig spark. før det kan du faktisk ikke være sikker på om d er liv du kjenner eller om det er andre ting som skjer i magen din, mye skjer også med fordøyelssessystemet gr graviditeten

Skrevet

Går med førstemann. Kjente liv i uke 15. Og det var ikke tvil om hva det var den gangen. Men så ble det noe mer vagt igjen....... Før i uke 18, etter det har jeg kjent liv hver dag og nyter hvert et spark :) Er helt fantastisk! Er nå i uke 26 og det sparker godt hver dag. Faktsik sånn at en kan se det utpå klærne også, tihi......

Skrevet

Har foresten også morkaken på fremre livmorvegg

Skrevet

jeg er 14 + 2 nå, jeg tror jeg har kjent bitte bitte små spark, men veldig usikker. Med første kjente jeg ikke før rundt uke 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...