Gå til innhold

Vinterdress fra POP....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt den før? Var dere fornøyd?

 

Var å så på den i dag og synes den var så fin!!

 

Eller hvilken dress har dere kjøpt/tenkt å kjøpe til vinteren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte til eldste jenta for 2 år sidan. Då var ho 10 mnd og ikkje i bhg. Den var veldig god og skikkelig varm, men ikkje vantett. Like fin sjølv om den er mykje brukt. Så i år har eg kjøpt ny reima til minste. Vil ha ein som er vanntett. .Kan j hende dei har andre i år som er vanntette..

Skrevet

Kjempebra! Vår var vanntett hvertfall, om ikke den holder på vannet er det reklamasjonssak, så lenge det står at den skal være det..!

 

Vi har fått en brukt Reimadress til snuppa som vi skal prøve, men jeg er veldig lite fornøyd med Reima fra tidligere, så kommer til å kjøpe Polarn sin om vi ikke blir fornøyd denne gangen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...