Gå til innhold

Tips til god "sovevogn" til å ha i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe en brukt vogn til å bruke som sovevogn i barnehagen når bebis begynner der etterhvert...

Forrige gang brukte jeg den vanlige vogna vår og den ble jo mildt sagt stygg som pokker av å stå der, så nå tenkte jeg å kjøpe meg en brukt vogn....

Er det noen som har tips til god vogn å sove i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en brukt Simo vogn, de er vel de som er lengst da det gjelder lengde, og dermed en glimende vogn som kan stå i bhg.

Skrevet

Ville valgt en med romslig plass i, som f.eks Simo.

Kjenner ikke til så mange andre, men du kan fint få tak i en billig,brukt, men bra Simo til en billig penge.

Skrevet

Ok, ser det selges en haug på finn.no....

Simo - er den romslig uten bagen også?

Han vil være ca 18 mnd - 3 år når han skal bruke den...

Skrevet

bare luere på om du måtte ta vogna med hjem hver dag? Har samme problemet...lite lysten på å slite ut min vogn liksom...

Skrevet

Lot vogna stå der på ukedagene og tok den med hjem i helgene.... den ble skikkelig stygg etterhvert...

Skrevet

Jenta mi er nå 11 mnd, og bagen er ute for lengst. Blir større plass uten den. Men sjekk om det er med et ekstra stykke du kan kneppe på ved beina, slik at den blir "tett" nederst. Jeg har da lagt madrassen til bagen oppi og har nå et skinn oppå der..Helt knall!

Skrevet

Om han er så gammel som din, så trenger du vel ikke det ekstra stykket for da er han vel sikkert for lang i beina, men det er god plass allikevel syntes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...