IBO<3 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Greit, det finnes mange idioter som jobber i barnehage, som ikke burde ha en slik jobb.. Men fyflate så my dritt de må møte hver dag. Først er det disse HYSTERISKE mødrene som klikker om deres 11,5mnd gammelt barn har fått servert vanlig lettmelk, har en liten bæsjstripe i bleien, barnet har sovet 15min lengre enn avtalt... Og så er det alle disse snørr barna da, som kommer med sure klær på seg, er grinete, frekke og uforskammet!!!!! STAKKARS
Himmelblå Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg har (faktisk) drevet en banehage og tro meg ja, det er den mest slitsomme jobben jeg har hatt i hele mitt liv! Ooooo ikke fysisk men psykisk. Elsker barn jeg da, må vel være en forutsetning
IBO<3 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Og jeg tror deg.. tipper jeg riktig om jeg sier at det er foreldrene som er de værste?
Himmelblå Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Det var mer ståket og tempoet som brente meg ut. Bånn gass hver dag i 8 timer, men så var vel jeg det største barnet der også
IBO<3 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Tempoet? er du ei slik fei tslaske dame du også? som helst vil jobbe i barnehage og bare sitte å se på? og gjerne med hørselsværn og sjokolade?
Himmelblå Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 ? jeg var det beryktede kyssemonsteret, jeg angriper når du minst aner det
IBO<3 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 Å huff, skjønner.. Det var i din barnehage alle de ekstremt sjalue kvinnen absolutt ikke var bekymret når mennen hentet snørrungene sine ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå