Gå til innhold

sjalusi... hva er meningen deres rundt dette tema?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når det gjelder sjalusi på kjæresten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har dårlig selvtillit så det går ut over typen min. jeg er veldig sjalu hvis han går ut på byn uten meg.... redd han finner seg ny dame etc... eller ser på andre damer.

men hele opplegget er teit fordiom. men jeg kan ikke noe for hva jeg føler.

Skrevet

Det finnes så mange SJALUE kjærringer at jeg rett og slett får vondt langt inne i hjerteroten min!

De som sjekker mobilen til kjæresten, klikker om han småflørter med andre damer..Driver med rene AVHØR dag ut og dag inn..

Skrevet

Den jeg er sammen med bør ikke gi meg noe grunn til mistanke, nei. Da går jeg iskald istedenfor, gidder ikke stresse med en mann som ikke ser at jeg er nr 1. Da kan noen andre ta ham.

Skrevet

jeg er en av dem som skjekker sambo sin tlf.

skikkelig teit.... men kan ikke no for det.

Skrevet

Jeg er sjalu for at jeg ikke er så pen som mange andre, slik at jeg har store komplekser og mener at jeg har rett til å være litt sjalu på andre damer.

Hi.

Skrevet

så gjør noe med det da? finnes mange klinikker

Skrevet

den skriver jeg under på...

Skrevet

Jeg må inrømme at jeg blir veldig fort sjalu. Mannen min har aldri gitt meg noen grunn til det, men om han foreksempel er ute på byen alene, så kan je få en sann "tenk viss" følelse, og des mer jeg grubler på det dess verre blir det. Jeg vet at det bare er tull, men det er nå så alikevel. Jeg var ikke sann før, men ble det etter at jeg ble gravid. Syns det har begynt å roe seg nå etter jeg fikk, og godt er det. For det kan bli slitsomt.

Skrevet

En uting. Jeg har fått min dose som jeg kunne vært foruten. Det er bare nedbrytende. Mannen min hadde sine tendenser tidligere, men det har avtatt med årene ( og fastheten i fisken).

Skrevet

Faen for noen idioter dere er, det er vel for faen ingen som kan noe for at di er sjalue!! Teit INNLEGG!!

Skrevet

Jo, du kan noe for det.Og du er den eneste som kan gjøre noe med det!

Skrevet

Sjalusi er en uting, det er ødeleggende for begge parter.

Er man sjalu bør man virkelig jobbe med seg selv. Man kan bli bedre, men det krever en innsats fra en selv!

Jeg hadde aldri taklet å leve med en sjalu mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...