Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 når det gjelder sjalusi på kjæresten.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 jeg har dårlig selvtillit så det går ut over typen min. jeg er veldig sjalu hvis han går ut på byn uten meg.... redd han finner seg ny dame etc... eller ser på andre damer. men hele opplegget er teit fordiom. men jeg kan ikke noe for hva jeg føler.
IBO<3 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Det finnes så mange SJALUE kjærringer at jeg rett og slett får vondt langt inne i hjerteroten min! De som sjekker mobilen til kjæresten, klikker om han småflørter med andre damer..Driver med rene AVHØR dag ut og dag inn..
Himmelblå Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Den jeg er sammen med bør ikke gi meg noe grunn til mistanke, nei. Da går jeg iskald istedenfor, gidder ikke stresse med en mann som ikke ser at jeg er nr 1. Da kan noen andre ta ham.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 jeg er en av dem som skjekker sambo sin tlf. skikkelig teit.... men kan ikke no for det.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg er sjalu for at jeg ikke er så pen som mange andre, slik at jeg har store komplekser og mener at jeg har rett til å være litt sjalu på andre damer. Hi.
IBO<3 Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 så gjør noe med det da? finnes mange klinikker
Hoppsann er Gravid for 3-Gang Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 den skriver jeg under på...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Jeg må inrømme at jeg blir veldig fort sjalu. Mannen min har aldri gitt meg noen grunn til det, men om han foreksempel er ute på byen alene, så kan je få en sann "tenk viss" følelse, og des mer jeg grubler på det dess verre blir det. Jeg vet at det bare er tull, men det er nå så alikevel. Jeg var ikke sann før, men ble det etter at jeg ble gravid. Syns det har begynt å roe seg nå etter jeg fikk, og godt er det. For det kan bli slitsomt.
Willemo Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 En uting. Jeg har fått min dose som jeg kunne vært foruten. Det er bare nedbrytende. Mannen min hadde sine tendenser tidligere, men det har avtatt med årene ( og fastheten i fisken).
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Faen for noen idioter dere er, det er vel for faen ingen som kan noe for at di er sjalue!! Teit INNLEGG!!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Jo, du kan noe for det.Og du er den eneste som kan gjøre noe med det!
Dailis Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Sjalusi er en uting, det er ødeleggende for begge parter. Er man sjalu bør man virkelig jobbe med seg selv. Man kan bli bedre, men det krever en innsats fra en selv! Jeg hadde aldri taklet å leve med en sjalu mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå