venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 hei jenter:) jeg er ny her så blir koselig og høre historiene:) prøver å bli gravide nå. dette er min første prøve periode. skal ha mens neste uke. vi har en gutt på 2 år fra før,men har glemt det meste. de siste dagene har jeg fått litt ømme bryster og i kveld er jeg oppblåst i magen,har vokse smerter i venstre foten og vondt i rygg og mage. det som kanskje høres litt rart ut er at jeg nesten aldri har visst når jeg har eggløsning. men tror jeg skal den nå. husker at jeg har hatt litt smerter ca på samme tiden før men har ikke tenkt over det derfor er jeg litt usikker på om det er eggløsning eller om jeg kan være gravid?? at det går ann å huske så dårlig:( noen råd??? klem
evius fikk junigutt Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Heisan og velkommen hit:o) Vi prøver også å lage andremann, og er veldig spente nå på om mensen kommer eller ikke. Det er vår 1. pp også. Symptomene du nevner er jo graviditetstegn men det er klart det også kan være pms hvis du er plaget av det. Jeg syns også jeg har noen symptomer, bl.a. ømme bryster og murring nederst i magen, men jeg er så usikker på om det kan være graviditet eller pms. Har hatt hormonspiral i mange år nå, og med den hadde jeg ikke slike pms-symptomer som nå. Men er vel bare nødt til å vente til tr kommer eller mest håpefullt ikke kommer. Jeg krysser fingrene for at du er gravid:o) Lykke til med testinga
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 vet ikke helt hva pms er jeg.....litt ny kan man si. vet du om stråling i bena er ett tegn? i går hadde jeg det ganske intens ,har litt i dag oxo. sliter med vond rygg på kvelden,men om dager kjenner jeg ingenting. kjenner du noe til det? takk for svar forresten. når skal du ha mensen? lykke til med prøvingen du oxo. håper du er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå