mammaen til Lukasgolle Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan finne en fin gyngehest?? er på leiting etter en litt kraftig en..synes de som selges hos brio f.eks. ser så små og spinkle ut.. Trenger ikke vere en hest da,gjerne en sånn giraf som er på tv2 reklamen...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Ikea har en gynge-elg som ser solid ut:)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Men den må ha "pels"..å se litt søt ut.. Er det ingen som har sett den girafen som er på tv2 reklamen??
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Husfliden har, men de er dyre... Eller det er kanskje gynge-sau?
mammaen til Lukasgolle Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 Ja de har jeg sett..sikkelig sjønne da =)
Bratsj Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Datteren min fikk en et gynge-esel til 1-årsdagen sin (hun er 3 nå, så det er 2 år siden) Den er solid og kraftig med pels og ører og hale og alt - den ble kjøpt på Babyshop på Ski Storsenter.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 6. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2007 åå,det høres fint ut!! Litt langt til ski da,men kan sjekke på nettet =) Takk får tips =)
2 søte små gutter Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 Nå vet jeg jo ikke hvor du bor, men på lekebutikken ved siden av ikea her i Stavanger har de mange flotte og billige. Tror det er extra leker butikken heter.
mammaen til Lukasgolle Skrevet 6. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. september 2007 Bor i nærheten av Ålesund jeg..så blir langt til Stavanger og..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå