Athina' Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Har lagt ut 3 mye bilder som ble tatt i går, og herregud som magen vokser. Den vokser mest oppover, men utover også da hehe. Brystene ligger oppå magen nå, og jeg har små bryst altså! :-) Og i dag kjente jeg lucas sparke under ribbena, og ja det var han! Hælledussen! Jeg og datteren min sammenliga bildene fra når hun kom til, og jeg er like stor nå med lucas som jeg var med amanda 1 uke på overtid! Vi ble rystet også skrattet hun å pekte på magen min og sang om og om igjen hvor feit jeg var *hrmpf* Ps! jentemager er bedre å gå med, for man blir rak i ryggen av guttemagene når de vokser så brutalt høyt opp :-( Noen flere som er like langt som meg med bilder? :-)
Baby nr3 ombord Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Skikkelig guttemage ja:) Jeg er 21 +3 og prøvde legge ut ett bilde av magen min fra idag, kanskje du vill sjekke om du kan se det?? Magen min har plutselig begynt å vokse, ser stor forskjell bare på 10 dager tilbake:)
Athina' Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Ja det vil jeg se :-)) Min har også blitt så mye større på kort tid, håper det ikke fortsetter ssånn altså for da blir vi fremtung etterhvert hehe
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hjelpes meg...min mage er like stor som din 22+3... Jeg er kun 18+0 i dag..... Hvor skal denne magen ende?*ler* Skal sies at dette er nr 2, og magen ble mye fortere stor denne gangen enn forrige. Ja, ja...bare det ikke er to stk inni der.........
Athina' Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Tuller du?? Å herregud da må det jo være 2 inni der hehe. Jeg er også andregangs men jeg hadde ikke trodd at man ble SÅ mye større andre gangen altså, i allefall når det er 13 år i mellom svangerskap :-) Men jeg merker godt at det er guttemage, for det er bedre når man har den lengre nede. Man får det ubehaget som når man har forspist seg når man bærer så høyt. Vel jeg gjetter 2 stk småtroll inn der, for ellers blir du kjempestor fort ja :-))
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Er guttemagen lenger ned? Fikk jente sist, og har egentlig ikke tenkt på plassering. Magen min er i alle fall ikke langt nede nå. Synes den er merkelig høyt oppe.
*Vetlis* Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Hmf... kjente et lite stikk av misunnelse her nå hehe! Du hadde en veldig fin gravide mage. Sånn vil jeg ha også, men jentemagen min ser mer ut som fett kan du si!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Guttemage og jentemage.... kan man nå egentlig se det????? Jeg har to barn fra før av, og hadde to helt ulike mager, men begge er nå gutter da...
Athina' Skrevet 5. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2007 'Jentemagene' ligger med rett over skambenet mens 'guttemagene' ligger høyt og man mister ikke midjen for den vokser rett ut og ikke mye på siden som en halv basketball som jentemagene blir beskrevet som. Hos meg stemmer det med jente og guttemage, for med jenta lå den langt nede og var rund så man så ikke at jeg var gravid før jeg var 6 mnd, og som Vetlis sier man ser litt 'feitere' ut lengre. Denne gangen er den allerede nå under ribbena, ikke noe egentlig over skambeinet, og jeg kan fint bruke jeansen som jeg brukte før jeg ble gravid og kneppe den igjen og sitte som normalt. Det gikk ikke sist når jeg gikk med datteren min, for det var ubehagelig. Fordelen synes jeg er at når jeg bærer lavt så slipper jeg å være så rakrygget hele tiden og bli 'plaget' av spark under ribbena så tidlig for det er ikkeno godt. Men det er jo individuelt med mager, og selvsagt finnes det ingen fasit på det :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå