Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Det er iallefall jeg! Svigermor er vel den beste svigermora en kunne ønsket seg! :-)
"husmor"med lille Nora Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jepp. Sviger mor og Svigerfar er kjempe kjekke;) stiller alltid opp.!! kunne ikke tenkt meg andre svigerforeldre.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ja - veldig. De er omsorgsfulle og fantastiske besteforeldre til barna våre. De har som de aller fleste svigerforeldre sine sider, men ærlig talt - hvem har ikke det?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 jepp det er jeg åsså =) så lenge de ikke står utafor dørra å venter på å komme inn rett etter ungen er ute *lerRått*
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg har også vært veldig heldig med svigers. De er veldig like mine foreldre og kommer godt overens med hverandre de også. Både mine og kjæresten min sine foreldre er veldig innstilte på å ikke løpe ned døra når gutten vår kommer, men jeg vil bare synes det er koselig tror jeg. Vil gjerne ha litt hjelp og folk rundt meg. Litt iallefall. Skjønner de som ikke kommer overens med svigerforeldrene sine da. Hadde ikke vært noe gøy.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jeg er også glad i svigerforeldrene mine. Veldig omtenksomme og snille:)
JonathanTheamamma Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg er glad i svigers, og har et veldig godt forhold til svigermor ) Det er jo alltid sider som irriterer, men det gjelder jo uansett om det er svigers eller ikke.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 ja, jeg er også gla i mine svigerforeldre, heldigvis, for vi bor bare 10 min unna hverandre! og som andre sier her så blir det nok litt besøk når barnet er født, men de er flinke til å ringe og høre om det passer først da=)
@nemone Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Jeg er, svigermor stiller mye mer opp enn mine egne foreldre (men det har også med avstand og alder å gjøre). Tar seg fri fra jobb for å være barnevakt, kjøper masse ting, ringer og spør hvordan det går (med nr 1 ble det litt vel mye, men da sa jeg fra og så ordnet det seg). Svigermor er kjempesøt - vi er veldig forskjellige, men har lært oss å fungere godt sammen - men så har vi hatt 12 år å øve oss på også da.... Det kan av og til bli litt mye, men da har vi lært oss å si fra på en pen måte, så ordner det seg. Så hurra for svigermor!
♥lurelure♥ Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Jeg er og glad i mine:) De kan være litt masete noen ganger men de er tvers gjennom gode og snille, stiller opp for oss og hjelper oss.
Tutten-tei Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Jeg er glad i svigermor jeg! Har hatt en annen type svigermor før, og veit å sette pris på den jeg har nå! Det beste av alt er at hun er så flink til å inkludere min førstefødte hele tiden! Kjøper hun noe til babyen som kommer, kjøper hun til førstemann å! Kjempedame!!!!!
vilha3 (09.09.07) Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Jeg er! har kjempesnille svigerforeldre som gjør så godt de kan for oss. har naturligvis vært noen skjær i sjøen i løpet av de 11 årene jeg har vært en del av familien, men ingen alvorlige konflikter. De hjelper til med både barnepass og praktisk arbeid når det er behov og det setter vi stor pris på. :-)
eggedosis Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Tja. De er spreke, generøse og snille. Men likevel litt slitsomme til tider, spesielt svigermor som mener så mye om så mangt og av og til ser ut som hun ønsker å gå til topp i VM i sladring. Er glad i dem det er jeg, men må henge med dem i små doser av gangen! :0)
vinterbarn Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Hei! Har desverre ikke svigermor, hun døde tidlig. Men jeg har en helt topp svigerfar(-: Han ble kjempeglad da han fikk vite at han skulle bli bestefar.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 ...helt klart! De beste jeg kunne fått )
Gjest Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Jeg har veldig snille og gode svigerforeldre!! Kunne ikke hatt bedre ) De stiller og og vil kun det beste for oss! Er så glad for at den lille får en Farmor og Farfar som dem )
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Jeg har dessverre bare svigerfar da samboern min mistet sin mor altfor tidlig. Men svigerfar er en herlig fyr med masse humor og omsorg for sine nærmeste. Ble glad i ham allerede første gangen vi møttes.
Ranveig R Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 Jepp! Det blei litt "overdose" for meg då vi budde hos dei i 4 mnd no, men som besteforeldre er dei heilt supre! Veldig engasjert i alle barnebarna, og har svigermor fri ein dag er ho veldig kjapt ute med å spørre om å få "låne" småen litt. I tillegg bur dei veldig nærmt oss, så det er ikkje lange vegen om vi har lyst til å treffast.
fru Senilix Skrevet 5. september 2007 #19 Skrevet 5. september 2007 4 mndr sammen med svigers hadde nok blitt en real overdose for meg også) Her ble det mer enn nok etter 3 uker under samme tak:). Men nå skal det sies at jeg ikke hadde greid 3 uker med mine egne foreldre heller, da. Jeg er veldig glad i både svigerforeldrene mine og foreldrene mine, men i mindre doser. En helg om gangen er i grunnen nok. Jenta vår er veldig glad i besteforeldrene sine, håper denne her blir det også.
Tuppamor Skrevet 5. september 2007 #20 Skrevet 5. september 2007 Jeg har verdens beste svigerforeldre og foreldre. Ungen vår kommer til å bli skikkelig bortskjemt. Noe jeg og mannen min må nok passe på ikke går over stokk og stein. Men vi har masse støtte og forståelse fra begge sider så det går nok greit.
strekkmerketrollet Skrevet 5. september 2007 #21 Skrevet 5. september 2007 så absolutt!! De forguder vesla vår, å stiller alltid opp viss det er noe De har gård med sauer og geiter, å vesla får vere med på myyye spennende med dyra (mate flaskelamb, klippe sauer, traktorturer osv) Så hun er mye ute med bestefar Kjempe greier! Da hun var baby så gråt hun mye, og hvem var det som stillte opp hver dag for å avlaste meg? JO det var svigers
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 5. september 2007 #22 Skrevet 5. september 2007 Ja, de er kjempegode! Selv om de er veldig annerledes enn oss med tanke på livssyn og holdninger, er de utrolig greie, inkluderende og veldig omsorgsfulle, og stiller alltid opp for oss uansett hva det er. Så jeg er kjempeglad for at jeg har fått så snille svigerforeldre:)
Mazza** Skrevet 5. september 2007 #23 Skrevet 5. september 2007 Jepp er stort sett storfornøyd med svigers!! Selv om de har litt ulike meninger enn oss "ungdommen" da
alice84 Skrevet 5. september 2007 #24 Skrevet 5. september 2007 er ikke så gla i foreldra til barnefaren siden barnefar ikke vil ha kontakt.. de syter og klager bestandi hvor fælt alt er men har ny kjæreste og han bryr seg og hans foreldre bryr seg så mye at jeg er heldi uasnsett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå