Gå til innhold

Å sjekke om hodet har festet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 32 og var hos JM klokken 12 i dag og hun tok et ordentlig tak i nederst i magen min for å sjekke om hodet hadde festet seg.

Dette gjorde så forferdelig vondt at jeg måtte holde pusten, og sambo ble bekymret over meg da han så hvordan jeg knep øynene sammen.

Da vi gikk fra helsestasjonen hadde jeg utrolig vondt og smerten har enda ikke gitt seg.

Jeg klarer såvidt å stå oppreist og jeg går som en and fordi det gjør så vondt.

Har hørt at det er ubehagelig å sjekke om hodet er festet, men er det normalt at det gjør så vondt 10 timer etterpå?

Hadde forresten også intense mensliknende smerter fra lørdag til søndag.. De var så vonde at jeg ikke fikk sove. ( Kom sånne intense tak hvert 10 sekund som varte i 1-2 sekunder hver gang)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare for meg selv..

Nei, det var ubehagelig, men ikke vondt.. og i hvertfall ikke etterpå. Synes det hørtes rart ut at du skal få så vondt, men jeg vet dessverre ikke noe mer selv..

Skrevet

Hei..

Jeg synes det er både vondt å ubehagelig etter JM / lege har sjekket hodet.. Ofte har jeg vondt en stund etterpå også.. Kjipt, men de vet vel hva de gjør på tenker jeg :) Går nok fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...