Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 2 år og3 mnd. ELSKER jenta mi over allt her på jorda, men hun er såååå fæl til å slå å klipe, hun går løs på alle i familien,andre barn osv...dette er så ekkelt å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å STOPPE dette....INGENTING hjelper....

Har prøvd å snakke rolig til henne men hun flirer bare av oss,prøvd å være streng å snakke me sinte stemmen, men det gjør det bare værre.

Hun sier unskyld etterpå,men like etter de ordene er sagt fiker hun til oss igjen. er også fæl til å bite å klipe hardt:(

Er fortvilet:( noen som har noen gode råd!!!!???trenger dem såååårt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår på 2 år og 3 mnd hadde en periode der han slo og kløyp i sommer. Det var så utroligt irriterende. Han gjorde ikke det bare da han var sint men hele veien. Jeg var helt fortvivlet og prøvde alt. Heldigvis var han fri fra barnehagen akkurat da så han gikk ikke løs på andre barn.

Vi prøvde å snakke med ham, forklare ham hvorfor det ikke er lov. Hver gang han gjorde det satt vi han ned på gulvet eller gikk fra ham ( f.eks ved bleieskifte, påklædning os.v) og han blev alene i noen få sekunder. Jeg syns vel egentlig ikke det hjalp så mye men plutseligt blev det mindre og mindre og nå har han sluttet med det. Vet ikke helt hva som hjelper men jeg tror at gutten min sluttet "av seg selv".

Håper det ordner seg.

Skrevet

Har du prøvd timeout? Har en venninne som har dette problemet med sin sønn, og han må sitte på timeout i trappeoppgangen hver gang har har slått eller kløpet noen.

Skrevet

har prøvd det også....sitte gangen sier hun, så går det en liten stund,så går jeg inn til henne og hun sier M..... være snill nå, å etter 10 minutt er det glemt å på`n igjen:( virker nesten som hun synes det er "morro" med timeout,,,!!????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...