Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Tenkte å kjøpe den fra en nettbutikk til 1200 kr?Det blir vel 1400 kr tilsammen med frakt sikkert.Er det billigere enn å kjøpe den i butikk? Det er til en stor gutt på 2 år og 3 mnd.Er den lett å trille?
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Nei og nei... Billig drittvogn, utrolig stiv å trille, elendige hjul, knøttliten sittedel og utrolig dårlig kvalitet både på understell og tekstiler..! Styr unna! Brio Race eller Emmaljunga Scooter er verdener bedre, til ikke så altfor ille pris..!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ok,takk for at du advarer meg:)Vil liksom ikke bruke så mye penger på vogn når han snart skal slutte,men vil ikke ha en drittvogn heller da..
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Nei, sånn tenkte vi også, fikk den på supersalg, men FY! Absolutt verdt å legge litt mer penger i og få skikkelig kvalitet..!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Er det forresten liggestilling på Emmaljunga scooter?Og er den romslig?
Twig Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg er superfornøyd med den! Syns tvert i mot at den er stiv.. stor plass i den og
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jepp, både Race og Scooter har liggestilling, bra også :-) Scooter er nok hakket mer romslig enn Race, men vi likte Race best sånn utseendemessig, og lunere kalesje..!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Vi har Carena Sprint, og har hatt den i 1 1/2 år snart. Gullet er 2 år og 4 mnd nå, og vi kommer til å bruke denne vogna til vi er ferdige med vogn. Vi er veldig godt fornøyd med vogna, jeg synes den er god å trille, den er enkel og grei å ha med og gjøre, den er romslig og god, eneste aberet er at liggedelen er litt kort, men det går helt greit. Er god og grei plass til stor voksipose, vi bruker Voksi Aktiv 0-6 og det går veldig fint. Enkel å justere fra ligge- til sittestilling og tilbake. Lett å slå sammen og ikke tung, synes jeg. Synes jeg fikk mye for de ca 1500 kronene jeg betalte for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå