Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Det virker som mange har et dårlig forhold til svigerforeldrene sine her, siden de ikke en gang vil ha besøk av dem på sykehuset. De har tross alt oppdratt mannen deres til å bli den han er, så de må vel ha noen gode sider også. Hvis ikke så må dere jo også mange av dere være uheldig med valg av mann også. Det er alltid to sider av en sak. Kan faktisk hende at svigermor og svigerfar er like fornøyd med mannens valg også.
oktoberbarn Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg elsker heller ikke mine svigers, men de plager meg heller ikke. Og for meg ville det vært utenkelig å bare la mine foreldre se ungen og ikke hans. Det er jo like mye hans unge, selv om vi føder!! Nå føler jeg meg slem:men håper de som nekter svigers besøk, selv blir nektet å se sine barnebarn en gang i fremtiden!! SKJERPINGS!!!!!!!!!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Øh...for barn blir alltid som sine foreldre?
Tpop Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Ja jeg er enig med dere, men det kan jo hende at den vordende pappaen er helt enig også da. Ikke alle som har godt forhold til svigers og ikke alle sønner som har godt forhlod til sine foreldre heller:) Det er jo mange sider av samme sak som kanskje ikke alltid blir lagt fram hvis man er trist, lei og sint når man skriver inn et innlegg inne her hvor svigers er forjævlige. Men er det kun av egoistiske grunner så burde man gå litt i seg selv ja og skjerpe seg det er jeg enig i.
Tpop Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Nei, kan godt svare på den ja,hehe:= Mannen min er slettes ikke lik sin mor og takk gud for det(uten å ha sagt noe galt om svigermor,hehe:)) De gode sidene har han og det er bra, men herlighet jeg hadde aldri vært med han hvis han hadde tenkt som sin mor på mange måter.
Tpop Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Det samme sier han om meg og min mor og far også foressten. For han er ikke alene om å mislike mine foreldre innimellom for gud hvor jeg kunne ønske de dit peppern gror innimellom,hehe:)
SuperGlad Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 svigermor å sambos søstre er kjempehyggelige å greie mesteparten av tiden, men enkelte ting er de helt håpløse på! å det vil jeg IKKE ska gå utover den første tiden med gutten vår. Jeg ble totalt overkjørt i begynnelsen med jenta vår å det bygget seg opp så mye at jeg til slutt følte et hat mot dem. Orket ikke ha noe særlig med dem å gjøre! Det har gått over etterhvert, vi er mye sammen med dem å de respekterer nå hva vi sier ang jenta vår å hvordan vi vil ha det rundt henne, men jeg skal gjøre alt jeg kan for å unngå at det skal skje igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå