dumme mamma Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Faren til en jeg kjenner sa følgende da han så henne for første gang: "hun var jo ikke akkurat pen da"... Men han var vel glad i henne for det!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hehe, er det mulig! Har forøvrig ikke problemer med å se at enkelte unger kan være penere enn mine barn, men mine barn er allikevel i mine øyne verdens vakreste unger..! :-)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hehehe Jeg kan si det nå når jeg ser det aller første bildet av tuppa mi, Når hun var nyfødt syntes jeg hun var vakker selv med alt blod og gørr på, men nå i ettertid ser jeg jo at hun var kliss lik alle andre nyfødte, hun var styggpen! Nyfødte babyer er jo ikke pene, de har noe speiselt vakkert ved seg siden de er så ørsmå og nye, men pene er de ikke..
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Mie så ut som et monste/romvesen da hun ble født... hihih- skikkelig stygg. Vegard fikk helt sjokk .. hodet hennes var så dratt det gå rikke an å beskrive det en gang. og ikke rett opp men mot venstre.... med to fødselssvulster som det blir kalt og så satt hun fast i fire timer før vakumen kom, og det løsnet to ganger før hun kom ut tredje gang. "heldigvis" var jge litt i ørska og veldig opptatt av hva som skjedde med meg så jeg så henne ikke da. og da jeg våknet etter narkosen fire timer senere var hun likke vakker som andre nyfødte:) hehehe hun var så stygg at jeg NESTEN må legge ut bilde av det altså.. grusom... de angelina leppene også, og det flate nesen.. hoho men nå er hun jo øyestenen min da.. hihi
lana<3 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 jeg syns nyfødte babyer er noe av det vakreste som finnes...de er bare så små og så suuuuuper søte...forstår bare ikke at andre syns nyfødte er stygge... prøvde å se etter noen "stygge" babyer på den andre tråden men gud de var alle kjempesøte jo...hadde slitt voldsomt med å finne en vinner der...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 lailaelin vil du se det første bildet som ble tatt av mie- med en gang hun kom ut så skal du få se stygg baby:) hehe.. menhun var bare stygg en time da:)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hehe, jeg synes nyfødte er fantastisk nydelige jeg også, men de er ikke billedskjønne. Noen er blå/lilla har "coneheads" og pels hehe, de er styggpene
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 jammen nå har jeg lagt ut bilde på hjemmesiden hennes- de ligger nederst på forsiden( og de kommer ikke til å ligge der lenge.. hehe). men det er virkelig sant- vegard var så skremt at han ikke viste om han skulle le eller gråte.. haha. men skal love deg hun var en hjerteknuser etter en times tid:) oi, nå holdt jeg på å glemme linken: miesofiebratli.piczo.com
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Me fare for å virke selvopptatt/skrytete++ Syns faktisk Daniel var den vakreste jeg noensinne hadde sett, da jeg først fikk han opp på meg.. (men, så han ikke me engang og da var han visst kritthvit og så ut som et lik da..) Var alltid så koselig å være på sykehuset, når alle pleierne stoppet opp og sa at han var søt +++ Og når jeg ser tilbake på bilder, så mener jeg det samme.. =)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Mamma til MieSofie08.11.06:) det så vondt ut det såret i panna!! :o/ skjønte hva du mente over her, men det var jo bare med en gang, så på de andre bildene også - hun var virkelig en nydelig jente!! herlig det intro-bildet med vinger ) og den sutten - hehe - måtte le litt for meg selv, av alle sutter ville hun ha den!! hihi :oD du var en pen mamma - tenkte jeg måtte si det siden jeg tenkte det når jeg så bildene, alltid hyggelig med et kompliment, eller hva? hihi ) du var ihvertfall det )
Gjest Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 oi, jammen takk:) ja dte såret hennes var ikke helt bra- det er siden sugekoppen løsnet:( de var egentlig klare for å sende henne til riksen ( eller var det ullevål) så hun skulle få smertestillende. men det grodde kjempe fint og fort og hun hadde ikke vondt noen gang.. HELDIGVIS:)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 skriver under på vålerenga sin - jeg tenkte at alle som så han syns han var den vakreste av alle babyene der - hihi, var veldig stolt, men selvfølgelig tenkte alle mødrene likt som meg ) men der og da var jeg sikker på at vi hadde fått en usedvanlig vakker baby! han var jo d å da, men en mors øye ser noe ekstra ja )
Gjest Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Dakar lille snuppa da! Det såret så jo forferdelig ut da..! Synes ikke hun var stygg jeg, hun hadde jo skadet seg, da synes jeg ikke man kan snakke om stygge babyer (i den grad babyer KAN være stygge da!) - men skjønner hva du mente :-) Synes hvertfall snuppa di er en av de nydeligste ungene jeg har sett på leeenge! Hælledussen!! (nydelig mamma også ja!)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Miesofie: Stakkar liten snuppe,, så jo kjempe vondt ut. Men det beviste bare hva jeg sa tidligere, nyfødte er styggpene, selv fulle av gørr, med conehead og pels på skuldrene så er de skjønne. Pappan til snuppa så bildene og sa "OI, ekstrem forvandling" hehe, når han så hvordan hun ser ut nå Nydelig jente du har!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 hehe, ekstrem forvandling var rett uttrykk ja.. hehe. men tusen takk for komplimenter altså.. blir rørt jeg.. ( rart hvor stolt man kan bli av å høre noe sånt om barnet sitt altså..... hehe.... blir sprekk ferdig av stolthet jeg altså)....
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Miesofie: Hun ble utrolig søt etter hvert da:-)) Stakkar lille hadde en hard tur ut. Nydelig lita jente..
Gjest Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 men glemte å si det at ellers er jeg heeelt enig i at det er noe eget vakkert over nyfødte. små rynketroll med bollekinn:) å de er så søte.. blir helt babysyk jeg...
Joikaboll@ Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Det første jeg sa når jeg fikk minsten opp på magen var; denna var stygg. Men han vokste seg pen ) Men jeg har da aldri hvert hverken mer eller mindre glad i den ene eller andre av de 4 barna mine. Minsten var minst pen som nyfødt, men den som var mest pen som 1-2-3 åring, resten vil fremtiden vise )
Mild, Marcus & Mille Skrevet 5. september 2007 #19 Skrevet 5. september 2007 Kan ikke si meg enig med de over her.. For Marcus var og er det nydeligste! Bare se på han her, da var han bare noen timer gammel: http://tinypic.com/view.php?pic=4kusumb. ;D
mayaya Skrevet 5. september 2007 #20 Skrevet 5. september 2007 oiiii... skjønner hva du mener ja... Bra hun mistet den looken der
Thula Skrevet 5. september 2007 #21 Skrevet 5. september 2007 Mine eldste ble jeg helt overveldet av første gang jeg så dem, jeg synes de var så ufattelig vakre. Yngstemann var en helt annen opplevelse. Hun hadde masse strittende grønt hår (hun hadde bæsjet i fostervannet), bredt ansikt som var kritthvit og en blodrød munn. Hun så ut som et lite skogstroll, rett og slett. Et helt utrolig herlig skogstroll, men ikke noe jåleportrett nei
Mockanin Skrevet 5. september 2007 #22 Skrevet 5. september 2007 Alexander var nydelig i mine øyne selv om han, som tante sa, var lik en gammel mann. Han hadde masse løs hud. Han ble født 10 dager på overtid etter ul termin og 15 dager overtid etter den terminen jeg regnet meg frem til (viste nøyaktig når jeg hadde el og han ble lagd). Han hadde nok vært på slanker'n den siste tiden stakkar. Da er det vondt og tenke på hva som kunne skjedd om jeg hadde vært nødt til å vente til ut på nyåret med overtidskontrollen. Han er født 27.desember, vannet gikk lillejulaften. Spennende julaften gitt.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 5. september 2007 #23 Skrevet 5. september 2007 Mitt barn er det vakreste vesenet jeg vet om. Jeg tenker da ikke på utseende, men på den lille personen hun er. Utseendemessig så finnes det antakelig tusen barn som er "penere"(hva nå enn det betyr..) enn henne, men jeg elsker det mennesket hun er. Hvordan hun ser ut rent fysisk har ingen betydning.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #24 Skrevet 5. september 2007 det første jeg tenkte når jeg fikk snuppa opp i ansiktet etter 17 timer fødsel som endte i keisersnitt, var at hun var stygg! hun var ikke i nærheten av å ligne på noe jeg hadde forestilt meg. men da jeg fikk henne etter at jeg var lappet sammen og fikk ha henne inntill meg og på puppen ble hun det vakreste lille vesenet jeg hadde sett. og ennå kan jeg se på henne og tenke på hvor stygg hun var når hun kom ut hehe.. men nå synes jeg hun er fin og herlig, men tar meg ennå i å gruble når jeg får høre av andre at de synes hun er vakker.. synes liksom det ordet er så stort å bruke..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #25 Skrevet 5. september 2007 hehe mini kom ut aldeles vakker og velstelt..ikke hadde han noe guffe, gørr eller blod rundt seg. han var ikke blålilla og rød. Han hadde en perfekt farge på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå