Fredpåjord Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 og er så utrolig lei meg for dem, for ham, for Heidi, for det hele. Jeg kjenner dem jo ikke i det hele tatt, men den historien traff meg rett i hjertet. Har aldri grått så mye for noen jeg ikke vet hvem er engang! Skulle så inderlig ønske den historien hadde en annen slutt, at han ikke måtte dø! Flere enn meg som ikke er ferdige med dette?
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Kommer aldri, ALDRI til å glemme Minstemann... Har fulgt med helt fra starten, fra før han ble syk, og tror ikke egentlig det har gått helt opp for meg at han ikke er her lenger... Men trøster meg med at han har det godt nå, slipper smertehelvetet han var i mot slutten...lille, vakre engelen..!
rolly Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 kommer aldrig til å glemme han jeg heller
GeekyGirl Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg har også grått mange tårer for den skjønne lille gutten og for mammaen hans. Kommer ikke til å glemme ham. Og jeg kjenner ikke dem i det hele tatt. Har så lyst å gjøre et eller annet for dem, og samboeren min som også har grått noen tårer for minstemann vil at vi setter inn noen slanter på kontoen deres, så det kommer vi nok til å gjøre. Har aldri hatt så stort behov for å hjelpe noen jeg ikke kjenner før...Det er litt godt også å våkne opp fra en litt navlebeskuende tilværelse. Det kunne like godt ha skjedd lille gutten min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå