Gå til innhold

Oktober: Alle begynt i jobb igjen? Er så stille her... Jeg begynner SNART, NERVØS!


1dag igjen, og da kom hun ;)

Anbefalte innlegg

Flere som er begynt i jobb igjen? Noen som arbeider 100%? Hvordan er det å være så mye borte fra den lille? Jeg GRUER meg :( Vil helst jobbe 50-80% stilling, men det er ikke så lett å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner ikke før 1 nov, men det er ikke så lenge til da. Skal faktisk bli litt godt å komme seg ut i jobb igjen, men hverdagen blir tøff ja.

Har kost meg masse hjemme det siste året, tiden har gått så fort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100% for tiden. Syns det er veldig kjekt, selv om det selvf. er litt kjipt å se minsten så lite. Men hun storkoser seg hjemme med pappa da. Jeg har en jobb jeg liker veldig godt, så det har vel også noe å si. Og jeg syns det blir ensformig å bare være hjemme med barn. Jeg gruer meg mer til hun skal begynne hos dagmamma, det er så trygt å godt at hun er hjemme da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt opp jobben min, går fortsatt hjemme å slenger. Er arbeidsøkende da, så jeg håper det dukker opp en jobb for meg snart.

Lillegutt har plass i barnehagen fra 29 oktober, frem til da skal vi kose oss sammen, bortsett fra to dager i uken da han er hos dagmamma, driver med en myk tilvending her. Gruer litt for være borte fra han hver dag, det må jeg ærlig innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt på sykepleien jeg. Sambo er hjemmepappa frem til desember da Lycke starter i barnehagen. Til nå har det gått kjempe fint,men det er jo kanskje fordi at jeg vet hun er sammen med pappaen her hjemme. Blir kanskje litt "fælere" når hun begynner i barnehagen,for hun er en veldig skeptisk jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En måned igjen.... den kommer vel til å gå fortere enn fortest... Har hatt et herlig år hjemme - priser meg lykkelig for at jeg bor i Norge hvor vi får så lang permisjon. Men gruer meg for å gi fra meg gullet, og at andre skal være sammen med henne så mye mer enn jeg! Likevel, tror hun kommer til å kose seg sammen med alle de andre småtassene i barnehagen, så får mamma bare lide litt noen dager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bynte 3sept. jobber bare 50%, men tar noen ekstravakter innimellom.

d va no litt godt å bynne igjen.

men i dag va d tonkt å fare, Miriam bynte å skrike når e sa hade t ho. -da gråt mammajerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...