<3 Adrian Leander <3 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg satt her idag, og bare tittet igjennom forskjellige innlegg da jeg plutselig ble ekstremt rastløs. Dette er noe som er normalt for meg, da jeg hater å ikke ha noe å gjøre. Men denne gangen var det annerledes; jeg følte meg plutselig innestengt, og fikk pustebesvær. Jeg kjente jeg ble enda mer rastløs enn tidligere og følte meg inneklemt. Noen flere som har hatt det slik?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hørtes nesten ut som litt panikkangst. Det er greit å snakke m legen sin om det, for om man får henvisning til psykolog så er det gjerne noe som gnager deg uten at du muligens er klar over det. Jeg ooplevde det samme og da viste det seg at jeg hadde fortrengt maaasssse som kom til overflate like før fødsel....
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Det kan hende det er noe slikt, men ikke som jeg vet om... Det var liksom sånn plutselig.. Jeg er veldig åpen og ærlig om ting som plager meg så lurer på hva det kan være hvis det er noe. Har ingen angst for fødselen heller.. Gleder meg voldsomt faktisk
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Har det faktisk ganske ofte slik, svimte av en gang...skjer når jeg stresser litt eller er litt redd! gjerne i litt mindre rom, heis o.l! tror det er mest tanken på svime av igjen som gjør at symptomene ligneret anfall...
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Lenge siden du har vært ute blandt folk da? Tror kanskje du bør ta deg en tur ut jeg.
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Jeg er ute blandt folk nesten hver eneste dag, så at jeg fikk ett slikt anfall var ganske rart. Aldri opplevd lignende.
*Smiley* Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Hei du:) Det som kjennetegner et panikkanfall er at det kommer plustelig.Uten noe som helst forvarsel..Man trenger verken å være engstelig på forhånd , eller ha problemer som man vet om.Har hatt dette noen ganger selv.De kommer lettere hvis man har sovet lite og drukket koffein feks.Eller har vært veldig stresset en stund.Høres veldig ut som panikkanfall du har..Er veldig ekkelt når det står på, men prøv å puste rolig og dypt når det kommer .Kan hjelpe veldig og det går fortere over..
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. september 2007 Tror nok det kan være panikkanfall ja.. Hvertfall slik dere forklarer det.. Jeg har fått veldig lite søvn i det siste, og har nettopp gått ut i permisjon fra jobben som var stress fra start til slutt egentlig. Men hva kan man forvente når man jobber på ett gatekjøkken? Kanskje det er omstillingen med at jeg nå ikke skal jobbe der på ca ett års tid som har gjort det slik... Hvem vet? Takk for alle tips og meninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå