Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Fødselsvideo... man ser ikke noe skummelt =) http://video.google.com/videoplay?docid=4923863302629805090
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ååå husker det så godt og GUUUD som jeg plutselig gledet meg til fødsel..tårene bare triller. Er så sentimental for tida griner av alt jeg.
Tpop Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Off, at jeg aldri lærer. Blir kvalm jeg, måtte slå av. Helt flott å se sånn ellers, men ikke nå når det er 1 uke til termin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prinsessemor123 Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 sukk... hvorfor er det så lenge igjen... Gleder meg bare enda mer nå:-) Snufser litt, fantastiske filmer.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Takker glatt nei jeg... Jeg forstår ikke hva folk mener når de sier at det er flott å se en fødsel. Fikk kvota mi når jeg så Britanias yngste foreldre før en dag. Da fikk vi kun sett fra siden, men det holdt i massevis, ja. Jeg er foresten også av de som aldri skal forevige fødsler på video. Jeg fatter ikke hvilken anledning folk tar frem en slik på. Den burde i såfall gjemmes sammen med mammas og pappas hemmelige videoer, -utenfor rekkevidde for barn )
smågodt prinsessa Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 ååå den filmen var nydelig!!!! tårene renner...!! vil ha lillegutten min NÅ!!
mockis me Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Lompa75 vi filmet den, noe vi e ufattelig glad for!!Et fantastisk sterkt minne=) Vi tok den frem for noen uker siden,en kveld etter småen var lagt seg.Tårene trillet da også=) Godt å ha en sånn opplevelse på film. Men dette e jo individuelt -følelsene og opplevelsen rundt en fødsel selvsagt.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Ikke misforstå meg. Fødselen og opplevelsen av den var flott den! Jeg velger bare å bære den med meg i minnet i stedet for på film. Jordmor var faktisk glad når vi sa at vi ikke skulle filme fødselen, for hun så helst at faren deltok i stedet for å være film-mann... Mange synes det er flott å se på utdrivelsen, mens andre vil bare slippe. Jeg ville aldri følt meg vel, hvis noen skulle filme med der nede, mens jeg prøvde å få ut en baby. Men HELDIGVIS er vi forskjellige alle mann!
mockis me Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Neida,skjønner deg godt eg.he he.. det var svigermor som filmet.Litt klipp før selve utdrivelsen og akkurat i det han kommer ut og vi får han opp til oss MEN IKKJE OPPI PRIVATEN!!Nei det vil eg ikkje ha på tape=)
Hilsen Aud Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Den er jo forsåvidt søt da... men jeg kan ikke hjelpe for at hver gang jeg ser denne så lurer jeg på om den fødende kvinnen er medlem av Scientologi-bevegelsen. Hun lager jo ikke EN lyd! Tror det skal bli langt flere decibel når jeg skal i ilden ja:)
jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 jeg gruer meg jeg, iallefall når jeg ser sånt. har bare født med keisersnitt, men tenkte å prøve vanlig denne gangen. så mye smerte og følelser som er i sving, det er det jeg gruer meg til!! synes det er skummelt og spennende på en gang!
susemor666 Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 ÅÅÅÅ Kjempe nydelig:)) Jeg grein da jeg....... så fantastisk=))
eirama Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 Vakker video, vakkert barn, også så fin den sangen på slutten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå