Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvordan gir dere dentinox når de klør i gommene? Jeg har tatt litt på fingeren og så gnidd den på gommene men virker ikke som om det har særlig virkning. Må jeg ta det i flere omganger? Bruker dere noe å gni med? Virker som om tann nummer 2 plager Camilla litt mer enn tann nummer 1, men dentinox`en synes jeg ikke har særlig god virkning, så kanskje jeg gjør det galt? :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hei, Vi har bare gnidd på gommene. Men jeg må si at det fungerer dårlig her også. Har egentlig gitt opp hele dentinox greia jeg.
smurfen :o) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 JEg tar litt på fingen og grir det raskt rundt gommene, spesielt der hvor tennene er. Bruker det kun på natten, når han ikke klarer å sove uten og har vært urolig en stund. Syns det hjelper her, virker som han sover litt bedre og lengre de gangene han har urolige netter. Bruker det svært skjeldent på dagen og kun når det er helt nødvendig på natten. Noen ganger når han sover så masserer jeg heller bare gommene rundt tennene med fingeren uten noe på. Dette fungerer også, han virker da litt mer fornøyd, tar så smokken og roer seg raskere. Det er bare å prøve seg frem. Det er ikke alle som har samme effekt.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Jeg prøvde det i natt, og da våkna hun ikke etter det gitt! Typisk nok prøvde jeg ikke før utpå morgenkvisten, om det var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke. Jeg bare tar litt på fingeren og smører gommene, og selv om hun er i halvsøvne så ser jeg at hun liker det. Så smokk og vips borte i drømmeland igjen.
Bellen^2 Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Jeg har også tatt det på fingeren og massert det på gommene der tanna er på vei. Jeg har lest om folk som tørker av gommen og tar det på med en q-tips, men her har det som sagt fungert greit bare med fingeren. Vi har bare gitt han det før han skal legge seg, og evt. en gang til hvis han er veldig urolig i løpet av natta. Han har smatta og laget noen grimaser, så jeg tror ikke han synes det var veldig godt, men det virker i hvert fall som det har roet han nok til at det har vært enklere å få sove:) Sebastian var ikke så plagte da tennene kom nede, men det virker som han fikk det igjen når han fikk fortennene oppe. Håper tanna snart er ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå