Gå til innhold

For ett år siden....


Matja

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at jeg var gravid 28. august, og for et rabalder det ble inni hodet mitt. Etter 3 tester og en hel haug med røyk måtte jeg bare innse at angrepillen ikke hadde virket og at jeg skulle bli mamma. Jeg var ikke i noe fast forhold og måtte takle dette på egen hånd. Abort virket helt meningsløst siden pappaen likevel var "Happy about it".

 

Etter det fulgte uker med kvalme, oppkast, manglende matlyst, ømme pupper, angst, blødninger, mer angst, spiseforbud på enkelte matvarer...

 

Husker dere hvor redde vi var? Jeg hadde ikke termin før 9.mai, men lille gull ble født 28.april, så derfor er jeg her nå.

 

Jeg skrev dagbok under hele svangerskapet enkelte dager, og det er rart å se tilbake på de samme datoene nå. Det virker så lenge siden!!

 

Og nå er jeg mamma til et helt lite menneske som smiler og gurgler hele dagen, og syns det er helt greit å være alenemamma:)

 

Bare syns det er så rart å tenke på. Hvor var hun før liksom. Syns det er helt merkelig at hun har blitt til inni min mage... Det er jo et under!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et bilde fra føden kvelden før fødselen. Holder hendene rundt magen og ser ganske rolig ut. Utrolig at det var lillegut som var inni der!

 

Må si at svangerskapet var 9 mnd med bekymringer, har mistet to ganger tidligere så var livredd i 9 mnd. For hvert spark (og han var vilter) så tenkte jeg "Tenk hvis det var siste gang?". Huff! Så var det tøff setefødsel og fæl barseltid.

 

Men heldigvis så tvilte jeg ikke et sekund på enorm kjærlighet til den søte gutten. Kunne gått gjennom ild for ham. Nå er det bare kos. Han er en tålmodig god gutt som smiler hele dagen og vi har det kjempebra.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...