Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvor tidlig etter fødselen går det ann og få dette? Kan jeg ha fått det nå? er 4 mnd siden jeg fødde... er ung og førstegangsfødende, er det ikke mer vanlig til flere fødsler man har hatt? Er sikkert paranoid men har sånn "tyngdefølelse" i underlivet i dag... ser det er en liten bit somhenger utenfor skjeden... (trooor det har vært sånn hele tiden, helt i kanten, kanskje rester etter jomfruhinna) men.. bli bekymra jeg... har jo knipi også da men... hm... også er det vondt med samleie... var ikke vondt 8 uker etter fødsel, men nå er det ikke så godt.(kan jo ha noe med at jeg ikke er så kåt om dagen også da men... var på 6 ukers kontroll og alt var fint, men jeg burde knipe mer sa ho.. hm.. noen som kan berolige meg?=)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg kan berolige deg tror jeg. Veldig mange får kjedeveggsprolaps slik at det føles ut som om vagina er kortere og at man har mistet musklene inni der. Alt føles mykt og rart....Det er bindevevet som ikke har trukket seg skikkelig sammen, det kan hende etter noen mnd fra fødselen av,men det trekker seg tilbake av seg selv. Det vil altså ikke bli bedre av knipeøvelser siden det er vev og ikke muskler. Er det sånn det føles ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå