dumme mamma Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Mamma ringte i sted og fortalte at hun hadde fått magesår, men var ikke sendt på sykehuset eller noe, skulle bare vente på innkalling fra sykehuset. Men hun hadde veldig vondt og lurte på å ringe legen igjen. Trodde det var litt farlig jeg (ikke sånn kjempe alvorlig) men blir ikke folk innlagt på sykehuset for slikt. Noen som vet?
cherry coke Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 En blir lagt inn om man har blødende magesår, for det kan være farlig... Be henne om å ringe legen
dumme mamma Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg syntes hun burde ringe, hun sa hun ville ringe om hun ikke ble bedre. Skal ringe å høre hvordan det går med henne.
dumme mamma Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Hvordan finner de ut om det er blødende magesår?
cherry coke Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Er ikke helt sikker, men jeg har hatt valig magesår, og det er helt ufarlig så lenge en får behandling. Blødende magesår var mer alvorlig før i tiden, da måtte de inn å operere. Nå tror jeg at en blir lagt inn på sykehus og får medisin der. Er ikke helt sikker på dette her, så jeg vil anbefale deg å sjekke lommelegen.no. Men når det er sagt; magesår er JÆVLIG vondt, iallefall når det står på som verst! Uansett, jeg ville bedt moren din om å ringe legen for å være på den sikre siden! Lykke til:=)
dumme mamma Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Skal ringe henne jeg. Takk skal du ha! Ble du innlagt med en gang?
cherry coke Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg ble ikke innlagt, emn jeg måte dra på legevakten midt på natten pga sterke smerter. Der tok de en blodprøve som viste at jeg hadde den bakterien og fikk senere innkallelse til gastroskopi. Der fikk jeg påvist magesår og fikk utskrevet en antibiotika kur. Men jeg hadde ikke blødende magesår, "bare" magesår(og det er PAIN).
dumme mamma Skrevet 4. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2007 Snakket med henne nå, hun hadde slappet av litt og var bedre. Lovte å ringe legen om hun ble værre igjen da. Må passe litt på disse sta mødrene hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå