Nit@™ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Han og pappa sovner alltid i mamma og pappas seng. Jeg sto nede og smurte mat til mellomsten da jeg hørte et dunk, så hyl.. Lille datt ut av senga vår:o( Han virka grei, men pluselig startet han å brekke seg og kaste opp. Stirra bare rett frem i ca 20 sek, fikk ikke kontakt med han.. Da ringte mannen 113 og ambulansen kom. Ble kjørt rett på legevakta. Har vært til sjekk hos 2 leger nå. Siden han går på medisiner pga barneleddgikt er det litt uvisst om han er sløv pga medisiner eller slaget i hode, så her blir det våkenatt i natt. Han er så stille i forhold til det han pleier å være. Men han følger med rundt seg så legene mente det var greit å reise hjem. Måtte jo selvsagt ringe igjen om han blir mere sløv. Må vekkes hver time i natt. Blir en laaaang natt ja.
Mille** Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Huff, stakkars liten! Høres ut som det blir en slitsom natt ja, dere får bytte på å vekke han. Håper alt går fint med han da. Klem
Leola Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 huff så grusomt! håper det går bedre! lykke til i natt!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Uffda!! Så fælt! Lykke til me gogutten deres! (nå er vel alle naboene veldig nysgjerrige på hva som skjer i lille Gol;) )
snuppelure 74 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Nåååå stakkars liten Gi han en stoooor klem fra meg og snuppa da Ikke no gøy når dem skader seg eller er syke
Honningmelon Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Uff, dakar liten... men, det gåt nok bra. Gjær som regel det med disse små. God bedring :-)
Nit@™ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 Takk for "god bedring" meld. Nå sover han rolig i sengen sin. Er oppe og sjekker stadig. Han virker helt ok, og det går jo helst bra, men ble urolig når han kastet opp og jeg ikke fikk kontakt med han. Det var jo ikke lange stunden, men der og da virket det som en "liten evighet" som han bare stirret rett frem.... Men alt virker greit nå, heldigvis.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 usja,, stakkar liten gutt og stakkars mammahjeret. Får håpe det går bra med småtten da!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 uffa:( stakkars lille gutt:( god bedring til gutten din,og lykke til inatt. klem
Libido- Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Huff da, ikke greit. Men går nok bra med han skal du se =) En slitsom natt derimot.. Dere får bytte på =)
Nit@™ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2007 Har vært oppe å sjekka igjen ;o) Joda, jeg er nok hønemor. Men heller en gang for mye nå! Mammahjertet har det vondt, men det har jammen pappahjertet også, han har så dårlig samvittighet for at han sovnet og Lille datt ned... Stakkars pappa satt og gråt da vi ventet på ambulansen. Han var så redd for at noe var veldig galt med Lillegutt. Han var så apatisk og fjern, men mye var nok pga medisiner. Men det var derfor legene var veldig usikkre på om de skulle sende han hjem. Legen spurte om jeg kunne sitte oppe i natt, og det er jo greit nok. Blir nok værre med dagen i morgen ;o) Men det får vi ta som det kommer nå!
Libido- Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 ååå stakkars pappa... du får trøste han med at 90% av alle barn faller ned fra senga en eller annen gang =)
Januarjubel! Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Sender varme tanker til dere, men dette går sikkert bra uansett! Husk å oppdatere i morgen da! (Kan jeg spørre om hvor gammel Lillegutt er forresten?)
Dotten Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Stakkars lillemann. God han er på bedringens vei. Ikke nok med at du ikke er i topp form, men nå skal lillemann være syk også. Du får trøste deg med at det kanskje bare blir denne natten dere må opp "ørten" ganger, men man ofrer jo gladelig søvnen for gullene sine Masse god bedring Klem
Nit@™ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 4. september 2007 Sant det Dotten, man ofrer gjerne søvnen for sine små! Det er da så lite egentlig når alt kommer til alt. En natt (og flere om nødvendig) er han verdt, og mere til. Lille er 19 mnd gammel. Han gnei seg fælt i bakhodet da vi var hos legen, men pappa fant han på magen. Han hadde en kul i bakhodet, så han har nok snudd seg stakkars. Pappa vil ta "nattvakten", så jeg får sove, og det er jo bra. Sliter fælt med magen min for tiden, så jeg har ikke så veldig energi heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå