Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg har en gutt på 6 mnd og helt siden han ble født har folk spurt: "hva heter hun, hvor gammel er hun?" Jeg har alltid kledd han i guttefarger-blått, lyseblått, beige osv og i tøffe typiske gutteklær. I tillegg har han alltid et blått teppe i vognen og da vi hadde dyne, var det blått overtrekk på den. For ca. en mnd siden fikk han navneskilt på vognen og trodde dette skulle hjelpe, men nei da. Folk spør fortsatt: "hva heter hun?" osv Han ser IKKE ut som en jente og fatter ikke hvorfor folk tror det. Hvordan ville dere ha reagert og hva ville dere sagt/gjort??
juniorsen Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hehe, jeg får spørsmålene "hva heter HAN?", "hvor gammel er HAN?" etc... Svarer bare "HUN er/heter......." Og hun er ei lita rosa-jente...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Bryr meg ikke så mye om det. Vi har gutt...alt er blått rundt han. Har fått spørsmål om det er gutt eller jente....ikke så lett for utenforstående. Uskyldig.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hehe, opplever det samme eg o... Kler snuppå mi i rosa, og alikevel kommer de og spør ka han hette. Va ei dame som kom med den unnskyldningen at nå om dagene kledde de jo guttene i rosa og jemtene i blått, så det var jo ikkje så enkelt lengre... Jaja. Glede meg te hu får litt lengre hår eg. Kanskje det kan hjelpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå