Gå til innhold

kan jeg gi dette til julegaver?


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er det for stusslig?

 

Ett fint montert "scrapbook" bilde i en fin ramme? Til besteforeldre, tanter, onkler og oldefar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til besteforeldre og oldefar er det en supergave. Til tanter og onkler er jeg ikke like sikker, det komme rjo ann på tantene og onklene. Jeg må innrømme at jeg har ikke bilder av mine tantebarn stående fremme, og kommer nok ikke til å ha det heller, med mindre det er et stilig bilde sammen med mitt eget barn, da kunne jeg vurdert det..

 

Men har ikke mange bilder av snuppa fremme heller da..

Skrevet

Vi har bilder av alle onkelbarna hengende på veggen vi, alle 11. Men er enig i at noen av onklene og tantene, de som ikke har barn selv, setter mer pris på det enn de andre.

 

Det er ikke for simpel gave?

Skrevet

Kjempefin gaveide:) JEG hadde blitt veldig glad dersom jeg hadde fått noe sånt av mine tantebarn:)

Skrevet

Det kommer jo helt ann på hva som er vanlig å gi hverandre i deres familie da.. Jeg hadde aldri kun gitt et bilde, synes ikke det er så spennende å få selv heller... Så gir vi bilder så er det fra snuppa, så får de noe annet fra oss...

Skrevet

Ikke simpelt det nei. Kjempefin gave det. :-)

Skrevet

Besteforeldre og oldefar er helt ok.Men ikke tante og onkler..Jeg har bilde av alle 6 tantebarn,men ønsker meg IKKE akkurat det til jul nei...

Skrevet

Vi pleier ikke å gi så mye til de voksne. mest ting de kan ha glede av, lagde kalendere til disse i fjor, av snuppa.

 

Bruker mer penger på gaver til onkelbarna til sambo. Det er 11 av dem, og da sier det seg selv at gavene til de voksne ikke alltid blir like dyre, Men tror ikke det er prisen det kommer an på

Skrevet

Absolutt! Hadde blitt veldig glad jeg i alle fall! Vi prøver å "trappe ned" kjøpehysteriet, i alle fall til oss voksne. Mye heller et koselig bilde enn annen husfyll vi ikke trenger!

Skrevet

Personlig hadde jeg ikke ønsket meg det.

Har masse bilder av tanteungene mine, men jeg har de bare i en skuff. Vil jo ikke tapetsere veggene med ungebilder heller.

Men besteforeldre blir jo alltids glad for bilder.

Skrevet

Synes det var en kjempefin ide, og jeg hadde blitt kjempeglad for å få det av tantebarna mine !!!!

Skrevet

Sikkert en grei gave til besteforeldrene, men lag/kjøp noe annet til tanter/onkler. Ikke alle som vil ha veggene fulle av barnebilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...