Lizzi75 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Kontoret hvor jeg jobber mysser av gravide og av de som er innom for å vise frem vidunderene som har kommet siste halve året. Er det andre enn meg som er møkk lei av alle spørsmålene "og du da - det er vel på tide at du setter i gang også?". Jeg har mest lyst til å skrike tilbake at hva tror du at jeg holder på med da? Jeg undres egentlig over hvor utrolig personlig spørsmål det faktisk er og som folk stiller stadig uten tanke på hvordan de tramper inn i intimsonen til mennesker.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Oh yeah...I know! Er kjempelei det spørsmålet! Har jo prøvd i over et år nå, så har hørt dette EN DEL ganger for å si det sånn!
nr2 i mai! Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Åhh kjenner meg igjen!!! Blir så forbanna lei altså " Å skal ikke dere ha flere, nå må dere sette igang før det blir for stor aldersforskjell!!!" Hva F..er det ikke vi gjør da, er fryktelig sårende å bli mint på ett så omtålig tema. Det værste er att folk har en anelse om att vi nettopp mista, (MA) pga symelding osv, alikavell spør de på jobb, skal du ha fere barn da? ufølsommme dritt.....
Mammamia77 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg får også ofte dette spørsmålet, men blir ikke såret og lei meg. De spør jo av glede og nysgjerrighet og ikke for å såre noen. Ofte lurer jeg selv på om noen kan være gravide eller prøver å bli det. Er man i en alder og en livssituasjon der det er naturlig å få barn vil jo de fleste tenke slike tanker. Dersom man holder det hemmelig at man prøver å få barn, ja da kan det hende at folk (eks. kollegaer) spør slike spørsmål. Jeg tenker at de spør fordi de ønsker at jeg skal oppleve den gleden det er med å få barn og at de den dagen jeg kanskje sier JA vil vise den gleden!! Så jenter, hev dere over disse tankene. Spørsmålene handler IKKE om å være ekkel osv. Klems
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Det er kjedelig å få det sps hele tiden, men er enig med mammamia 77 at de mener ikke no vondt. Syns det er værre når jeg går å triller på babyen til en venninne og folk spørr om ikke vi får det til selv. De mener det bare som en spøk, men de treffer spikeren på hode.
nr2 i mai! Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Huff ja dere har vell rett, skal prøve å tenke på det fra en annen side. Takk for det!
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Ja det kan du tro. Jeg er jo også litt oppi åra 34 for å være nøyaktig og får stadig det spørsmålet. Prøver uten at noen vet om det, og svarer (mens hjertet blør) "Nei det tror jeg ikke". Jeg har valgt å svare nei for å unngå mas hele tida, men nytter det å nei da...:-/
Gjest Skrevet 7. september 2007 #8 Skrevet 7. september 2007 Jeg var en av de idiotene som sa sånt en gang! Ante jo ikke da hvor kipt det var (ellers ville jeg jo ikke sagt det). Da ei svarte meg "Puler som bare faen, jeg!" holdt jeg kjeft. Dette er lenge siden nå, og da jeg selv begynte å prøve kom jeg på det og ble skikkelig flau! *rødme* Jeg mente jo ikke noe vondt, var bare ung og umoden... angrer selvsagt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå