En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Har pumpet ut litt mm og satt det i kjøleskapet. Hvordan varmer jeg det opp til babyen? Kan jeg putte det i microen slik jeg gjør med mme? Må pumpen og flasken jeg pumper i kokes for hver gang, eller går det med en rask vask/oppvaskmaskin?
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 4. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 4. september 2007 Ingen som vet?? Har en snart sulten baby her...
Expat Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Oppvaskemaskin (ikke øko) er greit. Sett melka i vannbad.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Ha melka i en alluminiumskopp el stålkopp/bolle og sett dette i varmt vannbad. Da går det raskere enn om du har den i plastflaska. Men pass nøye på at den ikke blir FOR varm. Det går fort!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Skal det brukes mye flaske fremover er jo en flaskevarmer å anbefale?? Særlig hvis andre enn du skal varme opp melka, den kan ganske enkelt ikke bli for varm da (fint for far) Blir melka for varm så ødelegges noen av antistoffene også, det er ikke bare at den blir varm for baby!!! Micro ødelegger melka, og det er viktig å ikke riste på flasker med mm slik man ofte gjør med mme.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 ..... hvorfor ikke riste på flasker med morsmelk?
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 dansker har forsket på temperatur på morsmelk og antistoffer, od antistoffer og næringverdien går faktisk ikke ned før på 60 grader og ikke 40 som noen sier. ja hvorfor ikke riste på flaska med mm??
2småihus!:) Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Jeg ser for meg at man må riste på flaska jeg...det legger seg jo et lag rundt kanten, tror det er den fete melka kanskje som legger seg der...? jeg bruker i hvert fall å riste den for å få det også med sammen med resten av melka..
Labbetøs Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Melka skal ikke ristes nei. Men man kan vende den opp og ned, og riste lett. Fettet skal man jo blande inn i melka, men man skal ikke riste som med en milkshake.
LapScouse Skrevet 7. september 2007 #10 Skrevet 7. september 2007 Men HVORFOR skal man ikke riste....? That's the question.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå