Gå til innhold

Skuffet mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min og jeg har en gutt som vi fikk på 1 pp, og han trodde visst det skulle være like enkelt denne gangen... Eller, han ble ikke så skuffet 1 pp, men tyyyydelig skuffet 2 pp. Jeg hadde prøvd å "advare" han om at vi sikkert ikke kom til å være like heldige denne gangen, men det hjelper ikke. Er nå i 3 pp, og håper selvfølgelig at det går bra denne gangen, men forventer ikke noe ennå. Flere som har mannfolk som er mer utålmodig enn dere selv? I tillegg til at man blir skuffet når tanta kommer, så må man psyke seg litt opp for å fortelle det til mannen...litt dumt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er også sånn. Jeg begynte å mase på en ny baby for lenge siden, men han sa att det skulle bare en gang til det , så det var ingen hast i å begynne. Så nå er vi i 2 pp etter MA, men han skal nå ha det att jeg ble også gravid med en gang s

da, men nå vill det vist ta en stund!

Tror det går litt på æren deres, Stoltheten deres er jo liksom att de har dyktike soldater!!

Skrevet

Ja, føler kanskje på at det er noe galt med kruttet siden det ikke går med en gang :) Dessuten er han 37, så han vil ikke bli for gammel når han får siste barnet. Men, men, dette er ingenting å klage over! Håper jeg blir gravid før jul i alle fall! Men nå skal det koses!

Skrevet

Trist at du hadde en ma, men ser at du er ved godt mot! Lykke til til deg også!

Skrevet

Ja, mannen min ble skuffet da det ikke klaffet på 1. pp. Jeg har forberedt ham GODT på at det kan ta tid hvis vi i hele tatt skulle være så heldige å få det til i og med at jeg nærmer meg 39 med stormskritt. Likevel ble han skuffet. Men han er kjempeivrig nå når vi har begynt 2. pp :o)

Jeg hadde tatt flere tester før og på IKM (etter at han ivret veldig på å teste), slik at vi visste det forsåvidt da tanta kom et par dager på overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...