Matja Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Har du ikke sett kjæresten din på nesten 2 år??? Hvordan skal dette gå da? Det minner meg om min pappa som var sjømann og var borte i 1,5 år av gangen. Gikk bra det, for mamma og pappa er fremdeles gift og har vært det siden 1969:) Du må oppdatere oss (eller meg iallefall) på hvordan det går med dere! Så utroooolig spennende Har helt sommerfugler i magen, jeg
kajak&Daniel Skrevet 7. september 2007 #2 Skrevet 7. september 2007 Hei Jeg hadde ikke sett kjæresten min på 1,5 år nei.. Men på tirsdag kom han endelig tilbake!!! :-D Det var litt merkelig å se han. Siden jeg jo ikke har sett han på så lenge, så var han jo litt fremmed, men allikevel en person jeg kjenner så godt. Men det tok jo ikke så lang tid før alt var tilbake til slik det var sist jeg så han. Alt ser ut til å gå kjempefint. Han og Daniel ser ut til å trives bra sammen. Han har stått opp med han om morgenen siden han kom og har tatt seg av kveldsstellet. Det er sååå deilig å ikke være alene mer!! Jeg tror det er veldig positivt for Daniel også. I tillegg til at han får en pappa som tar seg av han, får han jo en mye mindre sliten mamma. Det er jo fremdeles litt uvant, og det må nok litt opplæring til før han kan ta Daniel helt alene, men etterhvert vil jo det gå seg til:-) I morges tok jeg en lang dusj mens han passet Daniel. Det var så deilig at det å dusje igjen har blitt en avslappende ting! Da jeg var alene, var jeg jo hele tiden nervøs for at Daniel skulle våkne igjen når jeg dusjet og prøvde alltid å skynde meg. Vi er jo begge veldig innstilte på at dette skal fungere nå, så jeg håper vi holder sammen like lenge som dine foreldre! :-) (ps: så koselig å se dette innlegget)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå