Gå til innhold

hvor mange har samme etternavn som dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen, snuppa og jeg har min manns+mitt etternavn med bindestrek. Så derfor er det kun oss 3 som heter akkurat det samme som oss :-) Blir vel 1 eller 2 til med etternavnet etterhvert håper jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 90 stk som har samme etternavn som meg og vi er alle i slekt :)

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

5 familier tror jeg!!! ganske sjelden etternavn:-) tror vi er i slekt...

Skrevet

Hvor får jeg se det? Om hvor mange som har etternavnet mitt?

Skrevet

3 eller minder som har hele navnet mitt..

28 som har etternavnet mitt

og 6913 som har mitt fornavn....

Skrevet

Det er 2070 som har ------- som etternavn

Skrevet

Vi e 50 som ahr samme etternavn som meg. 5997 som ahr samme etternavn som gubben og sønn vår...

Skrevet

16 som har mitt etternavn og 12 som har samboer sitt... Kun våre familier i Norge som har de etternavnene (er nok flere som har de navnene i andre land da, er ikke norske navn...) Sønnen vår har begge våre navn, og det er det ingen andre som har!

Skrevet

30 som har samme etternavn som meg.

502 som sambo..

Lillegutt har begge...med sambo's som hoved

Skrevet

3,2,1 eller 0 sier ssb :) men det er vel rundt 10 kanskje,, Tuppa sitt andre etternavn er det litt over 1500 som har :)

Skrevet

Det står 30 stk, men det gjorde det i vår også, så med snuppen er det nok 31 :-D

Skrevet

Det som er litt festlig, er at det ike er noen av de 28 andre vi er i slekt med... Hehe.. For vi slo sammen navnene med bindestrek, så ingen av oss har slektsnavnet sitt...

Skrevet

270 har samme etternavn som meg, 11962 har samme etternavn som minsten og sambo!

Skrevet

etternavnet mitt er det 17 stk som har.

er det ikke sånn at det kun er myndige personer som er registert på ssb???

Skrevet

mannen min tok forresten mitt etternavn da vi gifta oss av denne grunnen. ungene heter det også..

vi har mannens tidligere etternavn som mellomnavn, og det er 117 som har det som etternavn.

Skrevet

2263 som har samme etternavn som meg.

119 som har samme etternavn som gutten min og sambo :-)

Han har begge våres etternavn, og der er det 3,2 eller 1 som har i Norge :)

Skrevet

Mitt etternavn er ganske sjeldent, men nå har jeg hans etternavn til sist, og det er veldig vanlig her som vi bor.

Skrevet

Mitt: 2697

Sambos: 101

Småttens: 3 eller færre

Skrevet

1911 som har mitt etternavn

477 som har sambo og barna sitt etternavn

Skrevet

meg, pappa, brodern, nevøen min, dattern min og onkelen min, pluss ett par fjerne familiemedlemer i bergen og stavanger.. totalt under 20 stk i norgen ;)

Skrevet

33 som har min manns etternavn, og vi er 3 som har mitt og barnas etternavn (hehe, meg og mine 2 barn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...