dumme mamma Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Kjeder meg... Ikke at jeg har bruk for navn akkurat nå men, men forhåpentligvis siden... - Balzer Amandus - Raader (drømte om det navnet i natt, har aldri hørt det :-)) - Amandus - Råmund Jente: - Amanda - Andrine - Ina Christina - Maren Elisabeth
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Av gutte navnene hadde jeg kunn hørt om Amandus, de andre blei litt for spesielle for meg.. Alle jentene navnene var fine, Ina Christina syns jeg var fint.
Nicita73 Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Amandus går ann, disse andre navnene ble litt for spesielle for min del. Amanda og Andrine er kjempefine navn:) Ina Christina ble veldig tung med a som avslutter begge navnene.
~sjiraff~ Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Råmund? Seriøst? Guttenavnene var grusomme og jentenavnene var helt ok.
Honningmelon Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Det var alldeles ikke navn etter min smak. Bortsett fra Amanda og Andrine. De går ann.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Okei.. du spør.. så da skal jeg svare ærlig. =) Guttenavna syns jeg var rett og slett stygge.. bortsett fra Amandus.. det er jo faktisk ganske fint;) *smake litt på navnet* Amanda.. aldri likt det navnet.. tenker liksom på melroce place.. hehe.. Andrine er fint;) Ina .. er fint! Christina er jeg ikke så glad i.. liker bedre christine;) maren syns jeg er kjempe fint! Elisabeth.. hm.. usikker
Mamma´n til A og F Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Syns Amanda, Ina og Maren er fine navn( liker ikke Christina og Elisabeth, ei heller dobbeltnavn.) Guttenavnene likte jeg ikke så godt.... Men heldigvis har vi forskjellig smak:) ellers hadde det vært kjedelig!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Likte bare Ina og Elisabeth Ina fordi jeg heter det selv hehe..
Lille søtnos Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Guttenavnene var ikke fine =( Noen nevner at Amandus er ok, men da tenker jeg bare på en dukkemann. Jentenavnene var fine, men ikke som dobbeltnavn.
dumme mamma Skrevet 4. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2007 Kjenner faktisk folk som heter det. Hadde lyst til å kalle opp etter gården jeg kommer fra, da det er ett navn som er nesten borte.
St.Sunniva Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Ina Christiane syntes jeg er litt finere.. Guttenavnene var ikke min smak...
dumme mamma Skrevet 4. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 4. september 2007 Ja, det var faktisk kjempefint. Takk for tipset!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Får vel være ærlig jeg også, guttenavnene var grusomme, av jentenavnene likte jeg kun Ina Christina og Amanda
St.Sunniva Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Ei venninne av meg heter Ina Juliane...syntes det også er fint da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå