Gå til innhold

hva synes dere om disse navnene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg...

 

Ikke at jeg har bruk for navn akkurat nå men, men forhåpentligvis siden...

 

- Balzer Amandus

- Raader (drømte om det navnet i natt, har aldri hørt det :-))

- Amandus

- Råmund

 

Jente:

- Amanda

- Andrine

- Ina Christina

- Maren Elisabeth

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av gutte navnene hadde jeg kunn hørt om Amandus, de andre blei litt for spesielle for meg.. Alle jentene navnene var fine, Ina Christina syns jeg var fint.

Skrevet

 

Amandus går ann, disse andre navnene ble litt for spesielle for min del.

 

Amanda og Andrine er kjempefine navn:)

Ina Christina ble veldig tung med a som avslutter begge navnene.

Skrevet

Råmund? Seriøst?

 

Guttenavnene var grusomme og jentenavnene var helt ok.

Skrevet

Det var alldeles ikke navn etter min smak. Bortsett fra Amanda og Andrine. De går ann.

Skrevet

Okei.. du spør.. så da skal jeg svare ærlig. =) Guttenavna syns jeg var rett og slett stygge.. bortsett fra Amandus.. det er jo faktisk ganske fint;) *smake litt på navnet*

 

Amanda.. aldri likt det navnet.. tenker liksom på melroce place.. hehe..

Andrine er fint;)

Ina .. er fint! ;) Christina er jeg ikke så glad i.. liker bedre christine;)

maren syns jeg er kjempe fint! Elisabeth.. hm.. usikker ;)

Skrevet

Syns Amanda, Ina og Maren er fine navn( liker ikke Christina og Elisabeth, ei heller dobbeltnavn.)

 

Guttenavnene likte jeg ikke så godt....

 

Men heldigvis har vi forskjellig smak:) ellers hadde det vært kjedelig!

Skrevet

Likte bare Ina og Elisabeth :) Ina fordi jeg heter det selv hehe..

Skrevet

Guttenavnene var ikke fine =( Noen nevner at Amandus er ok, men da tenker jeg bare på en dukkemann.

 

Jentenavnene var fine, men ikke som dobbeltnavn.

Skrevet

Kjenner faktisk folk som heter det. Hadde lyst til å kalle opp etter gården jeg kommer fra, da det er ett navn som er nesten borte.

Skrevet

Ina Christiane syntes jeg er litt finere..

 

Guttenavnene var ikke min smak...

Skrevet

Ja, det var faktisk kjempefint. Takk for tipset!

Skrevet

Får vel være ærlig jeg også, guttenavnene var grusomme, av jentenavnene likte jeg kun Ina Christina og Amanda :P

Skrevet

Ei venninne av meg heter Ina Juliane...syntes det også er fint da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...