Gå til innhold

Glattkjøring i uke 33?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å få lappen så snart som mulig. Har glattkjøringstime neste uke. Tror dere, som har hatt glattkjøring tidligere, at det kan være skladelig for fosteret? Dult mot magen eller lignende? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det tror ikke jeg. holdt på med lappen med forrige baby. da hadde jeg glattkjøring i slutten jeg og. hadde landeveiskjøring på termindagen:-) men hør med kjørelæreren om du kan ta det "litt" rolig

Skrevet

Hehehe. Bør nok holde deg unna bilkjøring mens du er gravid. Hest og vogn er det tryggeste:) Nei da helt sikkert ikke noe problem.

Skrevet

Sikkert ikke noe problem - øvelseslæreren din ser jo du er gravid så dere tar det nok med ro. Dessuten er jo sikkerheten høy på glattkjøringsbane... Husker at øvelseslærer var nøye med at vi ikk kjørte for fort (slik at vi kunne skli utenfor banen) og om det er noen hinder, så er disse bløte - man krasjer jo ikke.. og aventuelle sladder og snurringer er ikke så voldsomme at du blir slengt rundt i bilen.

Lykke til:)

Skrevet

Ikke noe problem! Men jeg anbefaler gravid- bilbelte. (BeSafe). Da blir det mindre trykk på magen. Jada, vet noen mener det ikke har noe for seg, men jeg har tro på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...