Gå til innhold

Dårlig samvittighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Var innom her kun en dag i august, men ble gravid i 1. PP og måtte forlate dere. Var selvfølgelig glad for det, men samtidig hadde jeg på en måte dårlig samvittighet fordi jeg ble gravid så fort og så er det andre som sliter lenge. (tok 9 PP sist, og har nå en gutt på 3 år) Har nå hatt SA i uke 5+1 og blødde i syv dager. Vært hos gyn i dag. Kroppen har ordnet opp selv og alt så bra ut. Hun sa det bare var å prøve igjen med en gang. Så her jeg altså igjen. Blir fint å dele tanker og bekymringer med dere.

Ser at det er mange her i samme situasjon som meg. Så jenter: LYKKE TIL ALLE SAMMEN.

(en ekstra lykkeønskning til "solskinnsbolla" som testet samme dag som meg sist, og var så søt mot meg)

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann:)

du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi du ble gravid så fort...ingenting er bedre enn det:) vi prøver å "backe" hverandre opp så godt som mulig vi som er her over lengre tid...

Så vil jeg si at det var utrolig trist at du mista...

jeg vet alt om det...har selv mista to ganger...først ma så sa...begynner å føle at jeg er stamgjest på bligravid...men håper nå på å komme meg helt inn på 3.trimester jeg også en gang...

det er godt å dele erfaringer, sorger og gleder...for det er ikke alltid så lett og snakke med de som ikke har vært igjennom det som vi har...

Du er nok ikke alene kirikou...så viss det er noe du lurer på så er det bare så spørre...vi svarer mer enn gjerne...

så vil jeg ønske deg lykke til med neste spirejakt...håper at mange av oss kan gå sammen inn på 1.trimester:)

sender deg en god klem i en kanskje litt vanskelig tid..:)

Skrevet

Takk det var hyggelig. Trist å høre om deg. Men ja vi skal helt inn på 3. trimester. Alt ordner seg for snille jenter - stå på.

Skrevet

Heisann. Trist å høre att du mista, Jeg ble også gravid 1pp både første barn og nå nr2 som jeg mistet i MA uke 11. Har en jente på 3 år jeg også, føler med deg, Men nå skal det bli søsken!!

2pp her

Lykke TIL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...