Gå til innhold

Hvordan få babyen til å sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 6 mnd vil ikke legge seg på kveldene. Jeg legger i han i sengen, pakker dyna rundt han, gir han bamsen, synger en sang og sier god natt. Når jeg går ut begynner har å gråte, og gir seg heller ikke visst jeg går inn, må løfte han opp for at han skal roe seg (da har jeg kansje latt ham skrike i 30-60 sek). En skjelden gang sovner han visst jeg går å bysser på han til han nesten sovner, også legger han fra meg i senga, men som regel ender det med at jeg legger meg sammen med han i min seng, og han sovner med puppen:-( Noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han trøtt når du legger han?? Mi datter er snart 6måneder og jeg sitter med henne i fange til hun sovner om kvelden så legger jeg henne i sengen. Har lenge prøvd å legge henne rett i senga men det er ikke alltid like populært så derfor har vi den kosestunden begge to til hun sovner om kvelden.

Skrevet

Han er trøtt ja, gnir seg i øynene og begynner å bli grinete... Skulle så gjerne ha fått han til å legge seg i sin egen seng selv...

Skrevet

Jeg synes at han er vant til å få pupp når han skal sove jeg og hvis du ikke slutter med det så blir det veldig vanskelig å slutte med det siden. jeg har alltid gitt min jenta melk på flaske før jeg legger henne og lagt henne direkte i hennes egen seng , også bruker hun smokk da og det har fungert veldig bra. nå er hun snart 10 mnd og jeg fortsetter med det. Gråter hun , så la jeg hun bare skrikke en liten stund til hun sovner . selvfølgelig hvis det blir veldig mye av det så må vi bare ta henne opp, men vi hører jo forskjellen på når det er sutring og om det er noe galt da. Men det er jo forskjellig på barn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...